Adviseur ruimtelijke ordening / planbegeleider Omgevingswet

Harlingerweg 18, 8801 PA Franeker, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00 24-36 Friesland

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

24-36

Publicatiedatum:

18 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht

Wat zijn je taken:

  • Je toetst en begeleidt omgevingsplanwijzigingen en je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke toetsing van complexe BOPA’s.

  • Je bent aanspreekpunt voor ruimtelijke vraagstukken en adviseert zowel het bestuur, collega’s als externe partijen over projecten in de fysieke leefomgeving.

  • Vanuit een ‘ja-mits’ houding beoordeel je of deze projecten wenselijk zijn, hoe ze haalbaar gemaakt kunnen worden en of ze kunnen voldoen aan de geldende wet- en regelgeving.

  • Geen dag is gelijk. Je gaat dan ook enthousiast aan de slag met de overige binnen de afdeling voorkomende werkzaamheden.

Bij externe contacten is het belangrijk dat de kernwaarden van de gemeente Waadhoeke onderschrijft deze toepast in je werkzaamheden en deze proactief uitdraagt

zzp-ers zijn uitgesloten voor deze opdracht

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juni 2025 tot en met 1 december 2025 voor 24-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

relevante recente werkervaring en bekend met de ontwikkelingen rondom de Omgevingswet;

relevante HBO of WO opleiding

bezit van rijbewijs B.

Wensen

Eelevante werkervaring is belangrijk, meer jaren relevante werkervaring geeft een hogere score (60%)

Ervaring met het werken in een een politiek-bestuurlijke omgeving (20%)

Ervaring met het werken bij een gemeente in Friesland; bekend met de provinciale regels rondom het vakgebied (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.