Begindatum:
11 aug 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
32 - 36Publicatiedatum:
5 jul 2025Als coördinator onderwijshuisvesting, speel je een belangrijke rol in het ontwikkelen en uitvoeren van beleid dat onze onderwijsgebouwen toekomstbestendig maakt. Je vertaalt beleidsdoelen naar concrete acties en projecten. Daarbij adviseer je zowel het management, het college van B&W en de gemeenteraad als je collega’s binnen de organisatie – gevraagd én ongevraagd.
De raad heeft onlangs besloten uitvoering te geven aan het IHP. Dit houdt in dat er vier projecten op de plank liggen om voortgezet te worden. Dit betreffen twee scholen waarbij de haalbaarheidsonderzoeken gereed zijn en twee scholen waarbij de haalbaarheidsonderzoeken nog afgerond moeten worden. Daarnaast loopt er een project waarbij een MFA wordt uitgebreid waardoor er een volwaardig dorpshuis ontstaat en de school wordt uitbreid. Dit project bevindt zich in de technische ontwerpfase en moet verder worden doorlopen en begeleid.
Je bent beleidsmatig sterk en hebt ervaring in de vastgoedsector en met onderwijshuisvesting. Je schakelt soepel tussen beleid en uitvoering, verbindt verschillende belangen en pakt complexe vraagstukken zelfstandig en resultaatgericht aan.
Daarnaast moeten de dagelijkse werkzaamheden op het gebied van onderwijshuisvesting ook doorgang vinden.
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor alle inwoners.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 17 jui 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 16 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZP’ers.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.