Begindatum:
6 okt 2025Einddatum:
6 okt 2026Uren per week:
28Publicatiedatum:
24 jul 2025Als casemanager omgevingsvergunningen/bouwplantoetser coördineer, beoordeel en handel je vergunningaanvragen voor bouwplannen af. Je voert gesprekken met inwoners over hun ideeën of plannen en werkt samen met casemanagers, bouwtoezichthouders en collega's van andere teams. Je bent het aanspreekpunt voor inwoners, ondernemers en collega's. En verder:
denk je in de fase voor de vergunningaanvraag mee over de mogelijkheden en ben je in staat duidelijk uit te leggen of een idee of plan haalbaar is.
toets je de aanvragen onder meer op ontvankelijkheid, aan het omgevingsplan, het Besluit bouwwerken leefomgeving, het Besluit kwaliteit leefomgeving en andere relevante wetten, regelgeving en beleid.
voer je regie op het proces, waaronder afstemming met de betrokkenen en het uitzetten van adviesvragen bij interne en externe specialisten
stel je brieven en besluiten op en bewaak je de voortgang van termijnen
ben je goed op de hoogte van ontwikkelingen in de sector en draag je actief bij aan het verbeteren van het proces van vergunningverlening onder de Omgevingswet
en, niet onbelangrijk, draag je bij aan een goede sfeer in het team
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening – en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor álle inwoners.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 5 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 31 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg mogelijk
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZP’ers.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.