Projectmanager Professionalisering Facilitaire Zaken

Dr. Reilinghplein 1, 4141 DA Leerdam, Nederland

Sluit over 9 dagen
105 24 Utrecht

Begindatum:

18 aug 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

22 jul 2025

Omschrijving

In 2027 staat de verhuizing naar het nieuwe gemeentehuis in Leerdam gepland. In de voorbereiding op het nieuwe dienstverleningsconcept is het van belang om scherp te hebben hoe de facilitaire dienstverleningsprocessen nu zijn ingericht (een startpunt van waar we kunnen doorontwikkelen), en willen we ook afdelingsoverstijgend met elkaar helder maken welke processen waar liggen. De basis op orde, als startpunt voor de doorontwikkeling van Facilitaire Zaken en de ontwikkeling van het nieuwe dienstverleningsconcept.

In de periode van 18 augustus t/m 31 december ben je verantwoordelijk voor de volgende deelprojecten:

  • Dienstenmatrix professionaliseren;
  • Vastleggen en actualiseren facilitaire processen in handboek;
  • Realiseren Single Point of Contact;
  • Implementatie FMIS (na afstemming ICT / Vastgoed);
  • Bepalen/vastleggen demarcatie met ICT;
  • Bepalen/vastleggen demarcatie met Vastgoed;
  • Contractbeheer Facilitaire Zaken.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding facility management op minimaal hbo bachelor niveau;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van facilitaire procesoptimalisatie;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager;

  • Een maximum uurtarief van € 105,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring binnen het facilitaire werkveld (Benoem dit duidelijk in het cv) (50 punten);

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair adviseur (20 punten);

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager (20 punten);

  • Aantoonbare werkervaring als contractmanager (10 punten).

Competenties

  • Analytisch;

  • Organisatie sensitief;

  • Strategisch inzicht;

  • Resultaatgericht;

  • Communicatief vaardig.

Organisatie en team

De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 7 augustus 2025, van 10.00 uur tot 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 1 augustus 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Gemeente Vijfheerenlanden faciliteert geen laptop.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur