Projectleider Facilitair Nieuwbouw

Dr. Reilinghplein 1, 4141 DA Leerdam, Nederland

Sluit over 9 dagen
105 16 Utrecht

Begindatum:

18 aug 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

22 jul 2025

Omschrijving

Als projectleider Facilitair Nieuwbouw ben je verantwoordelijke voor de onderstaande taken  in de periode van 1 augustus tot en met 31 december 2025:

  • Voorbereiden en uitvoeren van inkooptrajecten voor de grootkeuken;

  • Voorbereiden van de inkooptrajecten voor o.a. : los meubilair, hergebruik meubilair, binnenbeplanting, AV apparatuur Raadzaal;

  • Het uitvoeren van een marktoriëntatie en het uitwerken van een PvE voor een cateraar die voor het Werkcafé in het nieuwe gemeentehuis;

  • Deelname in de werkgroep, namens Facilitaire Zaken, voor het gezamenlijk opstellen van een nieuw dienstverleningsconcept voor het nieuwe gemeentehuis in samenwerking met de afdeling Burgerzaken, IT, Vastgoed en Bibliotheek Leerdam;

  • Input leveren aan afdeling Communicatie voor het gezamenlijk opstellen van, en uiteindelijk het uitvoeren van de acties uit het communicatieplan over de verhuizing naar het nieuwe gemeentehuis en de nieuwe werkomgeving.

Bij verlenging van de opdracht zullen enkele van bovengenoemde taken naar alle waarschijnlijkheid nog doorlopen en verder uitgebreid worden met onderstaande taken die uiteindelijk eind Q1/begin Q2  2027 gereed moeten zijn:

  • Begeleiden van inkooptrajecten voor o.a. : los meubilair, hergebruik meubilair, binnenbeplanting, AV apparatuur Raadzaal;

  • Voorbereiden en begeleiden van inkooptrajecten voor o.a. : Inrichting Raadzaal, printfolies en bewegwijzering en Narrowcasting;

  • Selectie van een cateraar voor het Werkcafé, in het nieuwe gemeentehuis;

  • Implementatie van het nieuwe werkplekconcept voor het nieuwe gemeentehuis;

  • Vastleggen van samenwerking met en afname dienstverlening door de Bibliotheek in dienstverleningsovereenkomst;

  • Het opstellen en uitvoeren van een verhuisplan voor de verhuizing naar het nieuwe gemeentehuis;

  • Het opstellen en uitvoeren van een opleveringsplan voor de locaties Vianen en Meerkerk.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding facility management op minimaal hbo bachelor niveau;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van facilitaire inkoop en contractbeheer

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider;

  • Een maximum uurtarief van € 105,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring binnen het facilitaire werkveld (Benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair beleidsmedewerker en/of adviseur (20 punten);

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider (20 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met inkooptrajecten (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met de implementatie van werkplekconcepten en/of dienstverleningsconcepten (10 punten).

Competenties

  • Analytisch;

  • Organisatie sensitief;

  • Resultaatgericht;

  • Communicatief vaardig.

Organisatie en team

De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 7 augustus 2025, van 10.00 uur tot 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 1 augustus 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Gemeente Vijfheerenlanden faciliteert een laptop gedurende de opdracht

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur