Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

HRM specialist/medewerker

Dr. Reilinghplein 1, 4141 DA Leerdam, Nederland

Sluit over 4 dagen
90 8 Utrecht

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

11 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht- Het gaat om allround HRM-werkzaamheden (personeels-en salarisadministratie).

Voorkomende werkzaamheden:

  • Informeren en beantwoorden van vragen van managers/teamleiders en collegas over interne HR-richtlijnen zoals procedures, arbeidsvoorwaarden en rechtspositie.
  • Bewaken en uitvoeren van de administratieve HRM werkprocessen op juistheid en volledigheid, signaleren knelpunten, implementeren verbeteringen in de processen en zorgen voor afstemming met andere collegas binnen HRM.
  • Mogelijk meewerken aan HRM-projecten. Als voorbeeld: inwerken/onboarding, gesprekscycli, arbo, integriteit, bhv, verzuim, afhankelijk waar de kennis is.
  • Gastvrouw Introductiedag nieuwe medewerkers.
  • Inplannen van trainingen en medewerkers in het kader van leren en ontwikkelen.
  • Verwerken (eenvoudige) personele- en salarismutaties, voert gegevens van nieuwe medewerkers in, stelt arbeidsovereenkomsten op en verzorgt de HRM- en verzuimcorrespondentie.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als HRM medewerker (personeels-en salarisadministratie);
  • Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving HRM en CAO-gemeenten (licht dit duidelijk toe in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met ADP op het gebied van de personeelsadministratie.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als HRM medewerker binnen een gemeentelijke instelling (50 punten);
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding HR, HRM of Personeelszaken op minimaal mbo niveau (25 punten);

Competenties

  • Integer;
  • Werken vanuit de verbinding;
  • Analytisch.

Organisatie en team

Organisatie onderdeelDe gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 24 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 22 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Gemeente Vijfheerenlanden faciliteert geen laptop.

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 14 juli 2025. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 15 juli gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 16 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur