Medewerker/ster Uitkeringsadministratie

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 36 Noord-Brabant

Begindatum:

3 jun 2024

Einddatum:

30 sept 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

16 mei 2024

Opdrachtomschrijving
Als medewerker Uitkeringsadministratie zorg jij voor alle administratieve handelingen om uitkeringen in het kader van de Participatiewet (PW) correct en op tijd uit te betalen aan de inwoners van de gemeente Veldhoven.
Concreet houdt dit in dat jij:

  • Besluiten en mutaties verwerkt;

  • Uitkeringen in het kader van de Participatiewet uitbetaalt, wijzigt, opschort en beëindigt;

  • Op secure wijze rekening houdt met wet- en regelgeving;

  • Samen met collega’s zorgt voor een juiste cliënt- en financiële administratie;

  • Bijdrage levert aan de jaarrekening controle (jaarwerk);

  • Mogelijk ook werkzaamheden verricht op het gebied van Jeugd en de WMO.

Kandidaatomschrijving
Je bent perfect voor deze opdracht wanneer jij:

  • Accuraat informatie kunt verzamelen;·       

  • Goede cijfermatige analyses maakt;·       

  • Zelfstandig en gestructureerd werkt;·       

  • Stressbestendig bent;·       

  • Zowel financieel als administratief sterk bent;·       

  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt;

  • Een warm hart voor de medemens.

Gewenste competenties:

  • Een mbo-diploma op financieel-administratief of bedrijfseconomisch gebied;·       

  • Bij voorkeur minimaal 3 jaar werkervaring met uitkeringsadministratie;·       

  • Kennis van de Participatiewet, bijzondere bijstand, IOAW, IOAZ en de BBZ;·       

  • Ervaring met de P&C-cyclus, in het bijzonder de  aanlevering voor het jaarwerk;·       

  • Ervaring met Suite, het uitkeringssysteem voor het sociaal domein;·       

  • Kennis van Excel;

Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden. 
Het contract loopt dan via Haert.

Interviewplanning
De interviews vinden plaats eind mei / begin juni.

Toelichting op rooster
Welke dagen werken: maandag/dinsdag/woensdag/donderdag/vrijdag Graag minimaal drie dagen op kantoor

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

Eisen

G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: MBO

  • MBO (10 %)

  • MBO+ (15 %)

Werkervaring
Minimaal aantal jaren werkervaring: 2 a 3 jaar

  • 2 a 3 jaar (5 %)

  • 3 jaar of meer (10 %)

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.