Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Klantmanager Inkomen

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 11 dagen
95 36 Noord-Brabant

Begindatum:

15 sept 2025

Einddatum:

12 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

19 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Deze inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA. Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes. Als klantmanager inkomen voer je intakegesprekken en beoordeel je aanvragen in het kader van de Participatiewet, van melding tot en met de beschikking. Dit kan gaan om aanvragen voor algemene bijstand, bijzondere bijstand, individuele inkomenstoeslag en studietoeslag. Je beheert je eigen bestand en je bent het aanspreekpunt voor je klanten op het gebied van uitkeringen. Dit houdt in dat je zelfstandig de planning en afwerking van onderzoeken en aanvragen regelt en de daarbij behorende termijnen bewaakt. Daarnaast voer je heronderzoeken uit en rapporteer je inzake terugvordering en verhaal. Je voert baliegesprekken, vraagt gegevens op, maakt onderzoekrapportages en beschikkingen. Je stemt af en draagt zorg voor de uitvoering van afspraken met klanten en bewaakt de voortgang van zowel interne als externe procedures. Je geeft voorlichting, advies en informatie op het gebied van de Participatiewet en aanverwante regelingen. Daarnaast ben je alert op misbruik en lever je samen met de medewerker handhaving een bijdrage in de bestrijding hiervan.

Eisen

  • Algemene inkoopvoorwaarden 2024 voor leveringen en diensten + addendum.pdf
  • Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing
  • G-Rekening De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden
  • VOG Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Wensen en competenties

Wensen

  • HBO-diploma
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als allround Klantmanager Inkomen
  • Kennis van de wet- en regelgeving van de Participatiewet en de bijbehorende voorzieningen en ervaring met het uitkeringssysteem Suite voor het Sociaal Domein

Competenties

  • Zelfstandig werken
  • Snel kunnen starten
  • Goed samenwerken op casusniveau en als teamlid
  • Flexibel

Organisatie en team

Omdat je deel uitmaakt van een team bestaande uit, collega klantmanagers Inkomen en Werk, Schulddienstverlening, een medewerker Terugvordering en Verhaal, casusregisseurs Inburgering, een medewerkster Huisvesting Statushouders, Kwaliteitsmedewerkers en een teamleider, ben je in staat om op casusniveau en als teamlid goed samen te werken.

Gespreksinformatie

De interviews vinden plaats in de 2de week van september.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau in het bezit van een HBO-diploma HBO (10 %) WO (15 %)
Weging: 15 %
Werkervaring minimaal 3 jaar werkervaring. 3 jaar (5 %) meer dan 3 jaar (10 %)
Weging: 10 %
CV Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %
Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur