Budgetbeheerder Schulddienstverlening

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 7 dagen
75 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

12 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
Deze inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA. Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes.

Dit ga je doen
Als budgetbeheerder ben je verantwoordelijk voor het opstarten van budgetbeheer. Concreet houdt dit in dat jij…

  • intakegesprekken voert met klanten en hierover rapporteert;

  • in overleg met de klant het budgetplan opstelt;

  • crediteuren aanschrijft;

  • telefonisch contact onderhoudt met deurwaarders, schuldeisers en betrokken instanties;

  • betalingsafspraken met crediteuren /schuldeisers maakt;

  • de juiste beslagvrije voet controleert, aanpast en berekent;

  • verantwoordelijk bent voor het inkomensbeheer en betalingsverkeer van de klant;

samen met de inwoner de doelen van hun coachingstraject bepaalt;

inwoners coacht en ondersteunt bij het omgaan met hun schulden en de voortgang van het budgetbeheer;

inwoners het gedrag en de vaardigheden aanleert om hun financiële zelfredzaamheid te vergroten; hun financiën zelf te beheren en te voorkomen dat nieuwe schulden ontstaan.

Kandidaatomschrijving
Jij beschikt over de volgende competenties:

  • Mbo werk- en denkniveau.

  • Een relevante opleiding

  • Relevante juridisch en financiële werkervaring

  • Ervaring met en kennis van de financiële begeleiding van een huishouden

  • Ervaring met Allegro en RIS

  • Je kunt een integraal beeld opbouwen van de situatie op de verschillende leefgebieden en je hebt hierbij aandacht voor de zelfredzaamheid van de inwoner.

  • Je bent sterk in het voeren van gesprekken en je hebt een mensgerichte aanpak;

Interviewplanning
De interviews vinden plaats begin juli.

Toelichting op rooster
Aantal uren per week: 36 uur (mag ook minder)

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven

Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing

G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden

VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
Je hebt een MBO-diploma

MBO (10 %)

MBO+ (15 %)

Weging: 15 %

Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: 2

2 jaar (5 %)

meer dan 2 jaar (10 %)

Weging: 10 %

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur