Begindatum:
1 jun 2025Einddatum:
1 sept 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
12 jun 2025Opdrachtomschrijving
Deze inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA. Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes.
Dit ga je doen
Als budgetbeheerder ben je verantwoordelijk voor het opstarten van budgetbeheer. Concreet houdt dit in dat jij…
intakegesprekken voert met klanten en hierover rapporteert;
in overleg met de klant het budgetplan opstelt;
crediteuren aanschrijft;
telefonisch contact onderhoudt met deurwaarders, schuldeisers en betrokken instanties;
betalingsafspraken met crediteuren /schuldeisers maakt;
de juiste beslagvrije voet controleert, aanpast en berekent;
verantwoordelijk bent voor het inkomensbeheer en betalingsverkeer van de klant;
samen met de inwoner de doelen van hun coachingstraject bepaalt;
inwoners coacht en ondersteunt bij het omgaan met hun schulden en de voortgang van het budgetbeheer;
inwoners het gedrag en de vaardigheden aanleert om hun financiële zelfredzaamheid te vergroten; hun financiën zelf te beheren en te voorkomen dat nieuwe schulden ontstaan.
Kandidaatomschrijving
Jij beschikt over de volgende competenties:
Mbo werk- en denkniveau.
Een relevante opleiding
Relevante juridisch en financiële werkervaring
Ervaring met en kennis van de financiële begeleiding van een huishouden
Ervaring met Allegro en RIS
Je kunt een integraal beeld opbouwen van de situatie op de verschillende leefgebieden en je hebt hierbij aandacht voor de zelfredzaamheid van de inwoner.
Je bent sterk in het voeren van gesprekken en je hebt een mensgerichte aanpak;
Interviewplanning
De interviews vinden plaats begin juli.
Toelichting op rooster
Aantal uren per week: 36 uur (mag ook minder)
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau
Je hebt een MBO-diploma
MBO (10 %)
MBO+ (15 %)
Weging: 15 %
Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: 2
2 jaar (5 %)
meer dan 2 jaar (10 %)
Weging: 10 %
CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %