Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Frontoffice/Publieksbalie/Burgerzaken

Markt 5, 4351 AG Veere, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 20 Zeeland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

11 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als medewerker frontoffice ben je bezig met aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie. Je werkt daarnaast ook in ons klantcontactcentrum waar je de telefoon en e-mails beantwoord. Het is belangrijk dat je snel kunt schakelen, zowel in werkzaamheden als tussen de verschillende applicaties waarmee we werken. Je verwerkt mutaties in de Basis Registratie Personen (BRP). Voert adresonderzoeken uit en gaat aanvragen voor inschrijving op een briefadres beoordelen. Bereidt huwelijksdossiers voor en verdiept je in de hiervoor aangeleverde (buitenlandse) documenten. Ook ga jij je bezig houden met de parkeervergunningen. Je beoordeeld wie recht heeft op welke vergunning of ontheffing en verstrekt deze via de applicatie. Je bent hierin een specialist en helpt onze inwoners met hun digitale aanvraag. Zelf verwerk je de gecompliceerde aanvragen in de applicatie en zet jezelf in om dit online proces te verbeteren. Waar nodig overleg je met een collega van de vak afdeling en zoek je de samenwerking binnen het gemeentehuis op.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij en gemeente;
  • Kandidaat is bereid om flexibel ingeroosterd te worden.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij een gemeente (60 punten);
  • De kandidaat heeft een maximale reistijd van 45 minuten naar het gemeentehuis in Domburg. Benoem dit duidelijk in het CV (40 punten).

Competenties

  • Flexibel (bereid om collegas op te vangen bij ziekte of vakantie);
  • Dienstverlenend;
  • Integer en tactvol;
  • Communicatief sterk;
  • Stressbestendig;
  • Nauwkeurig;
  • Teamspeler.

Organisatie en team

Organisatie Gemeente Veere
Onze organisatie telt ongeveer 280 medewerkers. Deze medewerkers zijn verdeeld over zes afdelingen; Bedrijfsvoering, Openbare Ruimte, Dienstverlening, Ruimtelijke Ontwikkeling, Maatschappelijke Ontwikkeling en Programmas & Projecten. Je toekomstige collegas ervaren korte lijnen binnen de gemeente Veere, een informele werksfeer, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en uitdaging in hun functie.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 16 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 17 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 18 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur