Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
11 sept 2025Als medewerker frontoffice ben je bezig met aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie. Je werkt daarnaast ook in ons klantcontactcentrum waar je de telefoon en e-mails beantwoord. Het is belangrijk dat je snel kunt schakelen, zowel in werkzaamheden als tussen de verschillende applicaties waarmee we werken. Je verwerkt mutaties in de Basis Registratie Personen (BRP). Voert adresonderzoeken uit en gaat aanvragen voor inschrijving op een briefadres beoordelen. Bereidt huwelijksdossiers voor en verdiept je in de hiervoor aangeleverde (buitenlandse) documenten. Ook ga jij je bezig houden met de parkeervergunningen. Je beoordeeld wie recht heeft op welke vergunning of ontheffing en verstrekt deze via de applicatie. Je bent hierin een specialist en helpt onze inwoners met hun digitale aanvraag. Zelf verwerk je de gecompliceerde aanvragen in de applicatie en zet jezelf in om dit online proces te verbeteren. Waar nodig overleg je met een collega van de vak afdeling en zoek je de samenwerking binnen het gemeentehuis op.
Organisatie Gemeente Veere
Onze organisatie telt ongeveer 280 medewerkers. Deze medewerkers zijn verdeeld over zes afdelingen; Bedrijfsvoering, Openbare Ruimte, Dienstverlening, Ruimtelijke Ontwikkeling, Maatschappelijke Ontwikkeling en Programmas & Projecten. Je toekomstige collegas ervaren korte lijnen binnen de gemeente Veere, een informele werksfeer, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en uitdaging in hun functie.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 16 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 17 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 18 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.