Sr. Programmasecretaris Transitie Businesscontrol

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€100 36 Utrecht

Begindatum:

16 nov 2023

Einddatum:

16 mei 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

15 nov 2023

Sr. Programmasecretaris Transitie Businesscontrol
Periode: per direct voor 6 maanden met optie tot verlenging.
Belasting: 36u uur per week gemiddeld
Tarief: Tot 100,= euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Als programmasecretaris ben je de rechterhand van de manager Business Control. In deze stevige coordinerende functie ben je verantwoordelijk voor de ondersteunende organisatie van de transitie Business Control. Deze transitie wordt vormgegeven met 2 kwartiermakers en een HR Business partner. De opdracht van de transitie is het splitsen van taken in een team Financien en Business Control. In deze baan krijg je veel mee over de complexe omgeving van Ruimte en HR gerelateerde onderwerpen.
Concreet bestaan jouw werkzaamheden uit:

  • Een belangrijke taak is het neerzetten van de projectstructuur; Denk hierbij aan dossiervorming, planning en financien van de transitie. Jij brengt de activiteiten en mijlpalen in lijn en bereidt hierin ook de overleggen met het projectteam en de opdrachtgevers voor.

  • Je signaleert knelpunten en risicos

  • Je faciliteert het formalisatie proces richting medewerkers (HR-producten). Dit vraagt een secure werkhouding.

  • Je ondersteunt en coordineert het gehele werving en selectieproces van de 2 teams.

  • Je houdt je niet alleen van structureren, maar ook van faciliteren. Denk hierbij aan de capaciteits- en programmaplanning en besluitvormingsprocessen. Ook heb jij een verbindende rol binnen de teams en met de rest van de organisatie.

Dit is jouw inbreng
Voor deze vacature is het belangrijk dat jij een proactieve houding hebt. Jij wacht niet totdat je verteld wordt wat je moet doet, maar komt zelf met ideeen. Jij legt de verbinding en durft mee te bouwen aan de transitie van de teams. Je krijgt energie van het organiseren en ondersteunen van de transitie, om zo bij te dragen aan een gezond financieel leefklimaat voor de stad.
Daarnaast vinden wij het belangrijk dat jij beschikt over:

  • Hbo of wo werk- en denkniveau;

  • Minimaal 5 jaren aantoonbare ervaring in een coordinerende/organiserende rol.

  • Minimaal 5 jaren aantoonbare projectervaring bijvoorbeeld als projectsecretaris of projectondersteuner.

  • Bij voorkeur een opleiding/training afgerond op het gebied van projectmatig werken

Goed om te weten:
De gesprekken zijn gepland op 30 november. De manager / afdeling zal contact met je opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.