Senior Infrastructuur specialist

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 jul 2024

Over DomstadIT
DomstadIT ontwikkelt, levert, installeert en beheert alles wat nodig is voor de automatisering, de digitalisering en het digitaal werken van de gemeentelijke organisatie. We zorgen voor een stabiele en optimaal beschikbare ICT infrastructuur. We werken aan kantoorautomatisering, telefonie, organiseren hosting, dataopslag en virtualisatie. We voeren selfservice in en we automatiseren en standaardiseren waar mogelijk beheertaken. Bij dit alles zoeken we naar vernieuwende en besparende werkwijzen en producten. Zo dragen wij ons steentje bij aan een goede bedrijfsvoering. DomstadIT is ingericht volgens een Demand-Supply structuur met Demand management, leverende teams (voorzieningen) en ondersteunende teams (expert teams). Wij werken zo veel mogelijk agile en de teams zijn zo veel mogelijk zelf-organiserend. Wij gaan respectvol met elkaar om en staan samen voor de diensten die wij als team leveren. De kern van ons gemeentelijk DNA is DRA: duidelijk, resultaatgericht en aanspreekbaar.

Dit is de opdracht
Je komt te werken in team Identity and Access Management (IAM) binnen voorziening Hosting. Hosting levert naast IAM diensten ook Technisch Applicatiebeheer, databasebeheer, Windows/Linux en de infrastructuur voor Cameratoezicht.

Het IAM team is verantwoordelijk voor AD, Azure AD, CyberArk, Omada, certificaten en e-herkenning. Alle accounts worden geautomatiseerd aangemaakt middels onze IAM tool Omada. Omada verzorgt ook de toegang tot en rechten binnen een groot aantal applicaties. Voor PAM gebruiken we Cyberark. Als basis onder deze systemen gebruiken we natuurlijk Windows AD en Azure AD. Het landschap waarin we werken is een combinatie van on-premise private Cloud op basis van VMware met Azure VMware Solution (AVS) en native Azure diensten. Dit is onderverdeeld in een aantal functioneel gescheiden domeinen. Vanwege de doorgroei van één van onze specialisten zoeken we een senior IAM specialist. Eén van de belangrijkste taken is om de diverse domain controllers te migreren naar de 2022 versie. Dit gebeurt in teamverband, in nauwe samenwerking met de beheerders van de onderliggende infrastructuur.

Dit breng je mee

  • Je bent een Senior onder de Senioren op gebied van IAM, met name AD en Azure AD Je hebt hierbij ruime ervaring met (complexe) Conditional Access in een Enterprise omgeving

  • AD migratie naar 2022? Been there, seen that, done that

  • Je bent gewend om in een hybride Enterprise omgeving te werken

  • Wanneer je ook ervaring meebrengt op gebied van Omada, Cyberark en certificaatbeheer dan is dat een pré

  • Je hebt aantoonbaar werk- en denkniveau op HBO-niveau

  • Je hebt kennis van ICT-beheer en service management (ITIL of USM)

  • Je bent gewend om in een Agile omgeving te werken, bent in staat om het Agile gedachtengoed en Agile werkwijze uit te dragen in een beheer organisatie en bent in staat om in een zelfsturend team te functioneren

  • Je bent een teamspeler, altijd bereikbaar om teamleden te ondersteunen. Een inspiratie binnen je team en op de hoogte van nieuwe (IAM) ontwikkelingen.

  • Je bent analytisch vaardig en oplossing gericht

  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse taal ? Communicatief vaardig, vasthoudend en tactisch

Competenties
Gemeente Utrecht adopteert het Agile gedachtengoed wat voordelen oplevert voor de organisatie. Snel reageren op veranderende situaties en nieuwe eisen, nadrukkelijke klantgerichtheid, snel succes en/of falen kunnen signaleren, effectieve samenwerking in en tussen teams, focus op resultaat in plaats van op processen, effectieve kostenbeheersing en medewerkers delen kennis. Om dit te kunnen doen hebben we mensen nodig met talent en het vermogen mee te bewegen in de wendbaarheid van Agile. DomstadIT verwacht van de medewerkers dat zij, ongeacht hun positie in de organisatie, werken in het belang van het grotere geheel van de afdeling en daarvoor brede basisvaardigheden hebben of ontwikkelen en de kennis m.b.t. de specialisatie actueel houden. Van alle medewerkers wordt gevraagd rekening te houden met inzet buiten kantoortijden, omdat ICT dienstverlening 7x24 uur geleverd wordt.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.