thumbnail
thumbnail

Projectleider Facilitair serviceteam

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€90
32-36 Utrecht

Begindatum:

1 mei 2024

Einddatum:

31 okt 2024

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

25 mrt 2024

Projectleider Facilitair serviceteam
Periode: Van 01-05-2024 tot 31-10-2024(6 maanden) met verlengingsopties
Belasting: 32-36 uur per week gemiddeld
Tarief: Max. 90,- euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Het facilitair Serviceteam (FST) levert een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit en ontwikkeling van bestaande locaties van Stadsbedrijven. Als projectleider wordt je gevraagd om lopende projecten af te ronden en daarnaast de afdeling te vertegenwoordigen in andere projecten. Als projectleider ben je werkzaam voor de afdeling Bedrijfsvoering. Bedrijfsvoering is een van de zes afdelingen van het organisatieonderdeel Stadsbedrijven. Het dagelijks werk van Stadsbedrijven is het visitekaartje van de gemeente. Of het nu gaat om het inzamelen van afval, het beheren, onderhouden of reinigen van de openbare ruimte, sportlocaties, zwembaden, parkeergarages, begraafplaatsen en welzijnsaccommodaties, de bereikbaarheid van en in de stad, bomen of grachten ... Iedereen ziet ons werk!

Je taken zijn:
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor vastgoedprojecten die varieren in omvang en complexiteit; ze lopen uiteen van onderhoudsprojecten tot renovatieprojecten.
Als projectleider ben je de verbindende kracht in het realiseren van projecten van schets naar oplevering en uiteindelijke overdracht aan de beheer organisatie. Je schakelt tussen de stakeholders en je houdt het overzicht. Voor de ontwikkeling van de afdeling FST zoeken we daarnaast ondersteuning voor het in kaart brengen van property management. Dit alles is nodig om de afdeling door te laten groeien naar een professionele vastgoedbeheer afdeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de projectleiding van en/of vertegenwoordiging bij aanbestedingen.
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor:

  • Vastgoed/huisvesting: projectleiding over (kleine) renovatie-/inrichtingsprojecten en overige huisvesting gerelateerde zaken.

  • Aanbestedingen: projectleiding over diverse aanbestedingen zoals laadpalen, accukasten, olie-, water- en slibafvoer (zowel voorbereiding, aanbesteding als implementatie).

  • Vastleggen van contracten en gegevens van de diverse locaties van Stadsbedrijven

  • Optimalisatie van processen en dienstverlening. Je levert een bijdrage aan de opzet van wettelijke verplichtingensoftware.


Jij bent/jij hebt:

  • Hbo werk- en denkniveau;

  • Aantoonbare en (minimaal 3 jaar) werkervaring als projectleider in een vastgoed/facilitaire omgeving, op het gebied van beheer en onderhoud;

  • Werkervaring als projectleider van aanbestedingen;

  • Werkervaring als projectleider van multidisciplinaire projecten;

  • Proactief, initiatiefrijk, zelfstandig, analytisch, flexibel en klantgericht;

  • Proactief en kritisch en gaat op eigen beweging de organisatie in;

  • Minimaal 5 jaar werkervaring en zelfstandig kunnen werken;

  • Je beschikt over de volgende competenties: overtuigingskracht, organisatiesensitiviteit en bent stressbestendig.


Goed om te weten:
Gesprekken worden gepland op 11 april. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.
Gezien het participatieve proces zal de kandidaat ook op de locatie aanwezig moeten zijn. De locatie is de Tractieweg.

Hybride werken is in overleg mogelijk.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Projectleider Facilitair serviceteam die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.