Privacy jurist

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€130 20-28 Utrecht

Begindatum:

1 okt 2023

Einddatum:

1 apr 2024

Uren per week:

20-28

Publicatiedatum:

9 sept 2023

Privacy jurist
Periode: 1 oktober t/m 1 april 2024, met 18 opdrachtverlengingsopties van 1 maand (24 maanden is de maximale inhuurtermijn)
Belasting: 20 28 uren per week gemiddeld
Tarief: Tot 130 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
In onze groeiende stad staan we voor belangrijke uitdagingen op het gebied van openbare orde en veiligheid. Bij de afdeling Openbare Orde en Veiligheid (OOV) werken we onder andere aan de aanpak van georganiseerde ondermijnende criminaliteit, wat zich vertaalt in een aanpak rond het doorbreken van criminele carrieres en doorbreken van criminele geldstromen (zie Grenzen Stellen, Perspectief Bieden).

Voor het OOV-team Informatie & Onderzoek zoeken wij een privacy-jurist die adviseert bij het opstellen van een aantal privacy risicoanalyses. Een van de thema's ziet op signaalverwerking ondermijning en de benodigde binnengemeentelijke informatiedeling daarbij (bijv. ten aanzien van misbruik binnen de vastgoedsector). Je biedt juridische ondersteuning aan dossierhouders uit diverse beleidsteams die aan complexe dossiers werken. Collegas uit het team Informatie & Onderzoek hebben de benodigde contacten met de concern privacy-officer en de Functionaris Gegevensbescherming die beiden een rol hebben in het vaststellingsproces van de privacy risicoanalyses.

Je taken zijn:

  • Het opstellen van een aantal privacy risicoanalyses;

  • Je vertaalt relevante wetgeving naar praktische adviezen, richtlijnen en handvatten;

  • Je adviseert proceseigenaren over de mogelijkheden van gegevensdeling bij complexe dossiers.


Jij bent / hebt:

  • Juridische kennis en ervaring op het gebied van privacy en gegevensdeling binnen de overheid, bij voorkeur met een specialisatie / affiniteit in het veiligheidsdomein.


Goed om te weten:
De gesprekken zullen plaatsvinden op dinsdag 26 september september. De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. De 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat deze opdracht aan meer kandidaten uit deze procedure wordt gegund.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.