thumbnail
thumbnail

Medior Projectmanager (2x)

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€115
24-36 Utrecht

Begindatum:

8 okt 2024

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

24-36

Publicatiedatum:

24 sept 2024

Medior Projectmanager (2x)
Periode: Zsm tot 1-10-2025 (12 maanden) met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 24-36 uur per week
Tarief: Max.115 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Utrecht heeft jou nodig! Als Projectmanager Maatschappelijk Vastgoed bij de gemeente Utrecht draag je bij aan de ambities van de Vastgoedorganisatie Utrecht (VGU). De Vastgoedorganisatie Utrecht heeft 3 afdelingen en er werken ongeveer 200 mensen:

  1. Vastgoedopgaven (hierin werken de ambtelijke opdrachtgevers en hun adviseurs);

  2. Vastgoedprojecten (hierin werken de programma- en projectmanagers);

  3. Vastgoedmanagement (hierin werken de technische beheerders en de assetmanagers).

Als Projectmanager kom jij te werken op de afdeling Vastgoedprojecten (VGP) binnen het team Sport, Zorg & Welzijn en/of Onderwijs & Multifunctionele accommodaties. Hierin ga jij je inzetten voor de huisvesting van bijvoorbeeld scholen of sport- en welzijn gebouwen van Utrecht.

Je taken zijn:
In de functie van Projectmanager stuur jij een integraal projectmanagementteam aan op het terrein van huisvesting, dat verantwoordelijk is vanaf de initiatiefase, uitvoering en nazorg van een (complex) project. In het team zijn verschillende disciplines betrokken; bouwkundig, technisch, ICT en facilitair.

Jij faciliteert het team door duidelijke kaders vast te stellen, te plannen en te focussen op integraliteit. Daarnaast stuur je op een efficient en effectief projectresultaat door middel van geld, planning, organisatie, risicos en kwaliteit. Je rapporteert aan de programmamanager volgens de methode Projectmatig Creeren (PMC). Door jouw inzet wordt het project binnen de gestelde kaders gerealiseerd.

Omdat je in een politiek gevoelige omgeving werkt, kunnen prioriteiten in een snel tempo veranderen, wij verwachten dat je aan de ene kant verbindend bent, maar ook daadkrachtig wanneer de omstandigheden erom vragen.

We zoeken iemand die stevig in zijn schoenen staat. Je opereert immers in een dynamische complexe omgeving, waarin je continu moet schakelen tussen projectniveau, programmaniveau en de belangen van je stakeholders; collega`s van de afdelingen Ruimte, Stadswerken of Vergunningen en externe stakeholders schoolbesturen, architecten, aannemers, inwoners maar ook de gemeenteraad, wethouder(s) en de politiek.

Jij hebt:
Eisen:

  • Je hebt minimaal een HBO-werk- en denkniveau op basis van een bouwkundige of technische opleiding of werkervaring.

  • Je bent bekend met relevante wet- en regelgeving en kunt deze vertalen naar de praktijk/ toekomstbestendige ontwerpen.

  • Je hebt minimaal 3 jaar, maar bij voorkeur meer jaren ervaring in een relevante functie waarin je minimaal budgetverantwoordelijke bent geweest bij de realisatie van complexe maatschappelijke huisvestingsvraagstukken in de utiliteitsbouw met omvang van 5 10 miljoen euro.

  • Kennis van contractvorming, omgevingsvergunningen, inkoop strategieen.

  • Relevant financieel inzicht.

Wensen:

  • Aantoonbare werkervaring met het managen van besluitvormingsprocessen, binnen grote (1000+) organisaties, binnen zowel de publieke- als private sector.

  • In de afgelopen 3 jaar, aantoonbare werkervaring met het verbeteren van de duurzaamheid binnen huisvestingsprojecten.

  • Werkervaring met het initieren, ontwikkelen en realiseren van maatschappelijk vastgoed en/of Sport, Zorg & Welzijn en/of onderwijshuisvesting.

  • Ervaring met projectmatig werken (PMC).

Daarnaast herken je je in de volgende competenties:

  • Resultaatgerichtheid: Besluitvaardigheid zit in je DNA en je bent een meester in het stellen van prioriteiten om resultaten te bereiken.

  • Samenwerken: Met jouw unieke aanpak werk je samen met anderen aan een gemeenschappelijk doel en smeed je plannen die iedereen inspireren.

  • Omgevingsbewustzijn: Jij hebt een radar voor maatschappelijke ontwikkelingen binnen jouw vakgebied en je grijpt elke kans aan om hierop in te spelen.

  • Communicatiekracht: Met een uitgebreide woordenschat en een boeiende schrijfwijze weet je elke tekst te verlevendigen en kan op verschillende niveaus van wethouder tot aannemer een boodschap overbrengen.

  • Team bouwen: Je bent een meester in het afstemmen van activiteiten en ideeen, waardoor het team als een geoliede machine samenwerkt naar een gedeeld succes.

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten:
De gesprekken zijn gepland op 17 oktober. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Deze zal fysiek plaatsvinden.

Let op: voor deze posities zoeken we langdurige, vaste invulling. Zoek jij dat ook en kom je graag bij Gemeente Utrecht in dienst? Solliciteer dan direct via onze website: Projectmanager Maatschappelijk Vastgoed - Werken bij de Gemeente Utrecht (werkenbijutrecht.nl)

Deze vaste werving kan invloed hebben op deze externe inhuur.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medior Projectmanager (2x) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.