Management assistent Ruimte

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€84 32-36 Utrecht

Begindatum:

15 nov 2023

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

14 nov 2023

Management assistent Ruimte
Periode: Zsm tot datum 31 december 2024, met verlengingsopties
Belasting: 32-36 uur per week gemiddeld
Tarief: Maximaal 84,- incl reiskosten, excl BTW

Korte beschrijving speelveld
Utrecht is de snelst groeiende stad van Nederland. Dat zorgt voor nieuwe vraagstukken op het gebied van onder andere bereikbaarheid, mobiliteit, energietransitie, gebiedsontwikkeling en recreatie. We willen daarbij gezond verstedelijken. Dat betekent met creatieve oplossingen verschillende soms schijnbaar tegenstrijdige - doelen realiseren: wonen, werken, reizen, verbeteren luchtkwaliteit, vergroenen, uitvoeren energietransitie, etc. We doen dit vanuit de Ruimtelijke Strategie Utrecht; het geeft direct een indruk van de projecten waaraan je kunt gaan werken.

Vanuit Stedelijke sturing sturen we en bieden we overzicht en grip op de koers van stad (uitvoering van de RSU). Waarbij we rekening houden met trends en ontwikkelingen en er naar streven om vanuit onze organisatie eenduidig te werken aan onze ambities. Zodat directie, bestuur en raad onderbouwde inhoudelijke keuzes kunnen maken en kunnen prioriteren wanneer ruimte, capaciteit en middelen beperkt zijn. Hierdoor maken we bovendien scherp wat we aan anderen (buiten) vragen.

Dit is je werk
Stedelijke sturing is in opbouw en wordt aangestuurd door een kwartiermaker. Hierbij is nauwe afstemming met de kwartiermaker Financien, P&C en kwaliteitszorg. Ook onderdeel van de aansturing is de stedelijke regie op de gebiedsontwikkeling. Ten behoeve van benodigde coordinatie over de gebieden heen en complexe gebiedsopgaven.

Voor deze drie collegas zoeken wij een management assistent. Het werk bestaat uit het coordineren van de agendas, afstemmen met de desbetreffende collegas en waar nodig extra taken zoals het bijhouden van relevante stukkenloop (in bijv. Ibabs), planning en afstemming over praktische zaken van invloed op de agendas. Eventueel kunnen ook lichte financieel administratieve taken tot je werk behoren. Alle werkzaamheden worden in overleg afgestemd.

Dit ben/heb jij:

  • Bij voorkeur 10, maar minimaal 5 jaar werkervaring in een zelfde of (aantoonbaar) vergelijkbare rol;

  • Ervaring met werk voor niveau programmamanagement/MT/directie;

  • Ervaring en affiniteit met meervoudig agendabeheer;

  • Kennis en ervaring met systemen zoals Office365, Ibabs (voorkeur).

En daarnaast is belangrijk:

  • Flexibiliteit en pro actieve houding;

  • Zelfstandig werkend;

  • Positief en oplossingsgericht;

  • Stressbestendig, kan omgaan met dynamiek in drukke tijden.

Goed om te weten:
Gesprekken worden gepland op 1 december en 5 of 6 december. De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Een deta-vast constructie kan, indien dit gewenst is door de Gemeente Utrecht, aanbieder en kandidaat, tot de mogelijkheden behoren.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.