Projectcoordinator vastgoed

Gemeente Bunnik

Singelpark 1, 3984 NC Odijk, Nederland

Sluit over 6 dagen
100 24 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

2 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je bent onderdeel van de afdeling Ruimtelijke Regie en gaat projecten op het gebied van vastgoed en beheer uitvoeren, waarin o.a. de maatschappelijke accommodaties worden beheerd. Je bent sparringpartner van de wethouders, manager en collega's binnen vastgoed en het sociaal domein. Je bent belast met de rechten van opstal, regievoering over verbonden partijen, afhandelingen van schades en aansprakelijkheidstellingen, en verkoopadvies.

De werkzaamheden zullen verder bestaan uit:

  • Begeleiden privatisering van (sport)verenigingen m.b.t. vastgoed;

  • Het opstellen van rechten van opstal voor sportverenigingen;

  • Aanbesteden van werkzaamheden en het aanvragen van vergunningen;

  • Het begeleiden van complexere aansprakelijk stellen van derde partijen;

  • Je kunt multitasken: van werkvoorbereiding tot budget- en kwaliteitsbewaking, van de aansturing van vaklieden en onderaannemers tot de communicatie met politiek-bestuurders en interne beleidsmedewerkers;

  • Je zorgt voor de juiste communicatie en afstemming met belanghebbenden en je bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (intern);

  • Je bent goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving rond de bouw en realisatie van vastgoedprojecten en het beheren en exploiteren van vastgoed (zoals inkoop, veiligheid, arbo, milieu, enzovoort);

  • College- en raadsbesluiten en raadsinformatiebrieven opstellen;

  • Vertegenwoordiging van het college in beroep- en hoger beroepzaken.

Eisen

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van Bouwkunde, Vastgoedkunde;

  3. Aantoonbare werkervaring met rechten van opstal;

  4. Uurtarief maximaal 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten, en Fee;

  5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeente;

  6. Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed, geef hiervan een duidelijke toelichting;

Wensen en competenties

Wensen

  1. Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2025 voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingen (10 punten);

  2. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie (35 punten);

  3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het aanbesteden van werkzaamheden vastgoed binnen een gemeente, geef hiervan een duidelijke toelichting in het cv (25 punten);

  4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met privatiseren van Vastgoed en het opstellen van rechten van opstal, geef hiervan een duidelijke toelichting in het cv (30 punten).

Competenties

  • Financiële en juridische kennis

  • Communicatieve vaardigheden

  • Commercieel inzicht

  • Schriftelijke vaardigheden

Organisatie en team

Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Gespreksinformatie

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 15 juli, tussen 13.00 en 16.00 uur en woensdag 16 juli, tussen 13.00 en 16.00 uur.

Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do 
Is hybride werken mogelijk:  ja.

Overige informatie
De aanbestedende dienst kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Bunnik mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Bunnik. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur