Junior /medior beheerder Geo-objecten (max 24 uur per week)

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Sluit over 13 dagen
Geen maximum Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

23 jul 2025

Omschrijving

We zijn op zoek naar een tijdelijke ondersteuning voor onze kernregistratie het wervenkadaster. Je bent beheerder van geo-informatie data, dat deze kwalitatief en up to date blijft voor collega’s die de registratie raadplegen. Ook kan je helpen met het uitwerken van nieuwe vraagstukken vanuit het wervenprogramma (herstel van de werfkelders). Dit kan bijvoorbeeld zijn: ondersteuning bieden op het gebied van business analyse, de wensen en behoeften vanuit het programma vertalen naar passende oplossingen die duurzaam zijn en door onze afdeling goed ondersteunt kunnen worden. Hierbij zal je andere collega’s vanuit het team nodig hebben om dit te bereiken. Hierin werk je samen met collega’s in een Agile en/of Kanban methodiek zodat vragen en vraagstukken op een efficiënte manier kunnen worden beantwoord en afgerond.

Meewerken aan databeheer wervenkadaster, zoals:

  • Data up to date houden in een Oracle database; ervaring met werken met een database is een pré;

  • Eenmalige kaarten kunnen maken in Q-GIS of andere viewer zoals Geonovation; (ook is er vraag naar 3D visualisaties, enige ervaring hiermee kan ook handig zijn);

  • Anonimiseren van documenten en meta-dateren in Sharepoint (automatisch kunnen laten
    anonimiseren is een pre);

  • 4-ogen check tav 3D scans en verwerken in het Wervenkadaster;

  • Keldergeometrie aanpassen of toevoegen adhv mutaties in dgn (Microstation of CAD ervaring);

  • Ervaring met objectenregistraties en ervaring met projectmatig/Agile werken;

  • Ervaring met business analyse tav behoeften en wensen vanuit stakeholders en deze vertalen naar mogelijke oplossingen.

Eisen

  • Ervaring met werken met (Oracle) databases;

  • Ervaring met Q-gis of andere viewers;

  • Ervaring met Microstation of CAD;

  • Ervaring met Geo-registraties en geometrie data;

  • Ervaring met business analyse en requirements verzamelen;

  • Bekend met Agile/ Scrum methodiek

Wensen en competenties

  • nauwkeurig werken

  • communicatieve vaardigheden

  • flexibiliteit

  • ruimtelijk inzicht

  • denken in mogelijkheden

Organisatie en team

Je zal tijdelijk deel maken uit het team Producten en Diensten en team Change (bij de afdeling Georegistraties, onderdeel van de IT-organisatie bij Gemeente Utrecht). Je rapporteert aan de Product Owners en werkt nauw samen met de beheerder van het wervenkadaster

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Niet bekend

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur