Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Interim manager Wijkonderhoud & Service

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
150 32-36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 dec 2024

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

14 mei 2024

Interim manager Wijkonderhoud & Service
Periode start zsm 1-12-2024 (6mnd) met mogelijke verlengingsopties
Belasting (32-)36 uur per week gemiddeld
Tarief max. 150,- euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Vanwege de afwezigheid van het afdelingshoofd zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging voor de afdeling Wijkonderhoud & Services (W&S).

Wijkonderhoud en Service is onderdeel van onze Stadsbedrijven. Het werk is verdeeld over 5 deelgebieden en 1 stadsteam. Elk deelgebied heeft een gebiedsmanager, met wijkopzichters, medewerkers bedrijfsbureau, voormannen, vaktechnische en vakmedewerkers die samen voor de stad zorgen. Daarnaast heeft het Stadsteam nog adviseurs en contractbeheer. In totaal bestaat W&S uit 230 fte die samen verantwoordelijk zijn voor het dagelijks onderhoud van de openbare ruimte. Vanuit de onderdelen groenvoorziening, bestrating en reinigingsdienst verdelen ze het werk.

Utrecht heeft grote ambities als stad en groeit fors. De ambitie van de stad is om gezond stedelijk leven voor iedereen mogelijk te maken. Tegelijk krijgt de stad de komende decennia te maken met grote vervangingsopgaven. We behouden wat goed is maar pakken kansen waar het beter kan en maken de stad Utrecht samen met onze collegas van andere afdelingen toekomstbestendiger.

Dit is het werk
Je geeft direct leiding aan het stafbureau, Gebiedsmanagers en de Manager Stadsteam die met hun hart gekozen hebben om zich in te zetten voor Stadsbedrijven. In samenwerking met je collega MT-leden zorg je voor eenheid en samenhang van de openbare ruimte in Utrecht. Dit doe je door met elkaar te werken aan een optimale inzet van mensen en middelen, van elkaar te leren in aanpak en werkwijze en een gezamenlijke sturing op ambities uit het koersplan van W&S. Je gebruikt jouw analytisch vermogen om de kwaliteit van de uitvoering van het werk te waarborgen en actief bij te dragen aan procesverbeteringen. Je geeft helder richting en sturing in het MT, je neemt besluiten en scheidt hoofd- en bijzaken.

De belangrijkste taken zijn:

  • Je geeft dagelijkse sturing aan de afdeling;

  • Jouw opdracht voor de gestelde periode is om rust terug te brengen in de afdeling;

  • Je zorgt dat het MT eenduidig acteert en communiceert naar de teams.

Jij hebt:

  • Je hebt minimaal 10 jaar aantoonbaar leidinggevende ervaring in een Uitvoeringsorganisatie, het is een pre als je deze ervaring (deels) binnen het fysieke domein hebt opgedaan;

  • Je hebt een WO werk- en denkniveau en een voor deze opdracht een passende opleiding;

  • Je weet met een positieve drive uitvoering te geven aan het koersplan

  • Je bent een empathische, verbindende en communicatief vaardige leidinggevende (op verschillende niveaus) en je bent stressbestendig. Je gebruikt geen jargon en kantoortaal;

  • Je bent toegankelijk voor de werkvloer. Je luistert goed en geeft de medewerkers zorg en aandacht;

  • Je organiseert processen en resultaten in heldere stappen en tussenresultaten.

Goed om te weten:
Gesprekken worden gepland in de week van 27 mei. De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

De werklocatie is aan de Tractieweg 2 en de verschillende wijkposten in Utrecht.

Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.