Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Gegevensbeheerder Periode: Van 15-12 -2022 tot 15-12-2023, met 12 verlengingsopties van 1 maand (max 24 maanden inhuurtermijn) Belasting: 32- 36 uur per week gemiddeld Tarief: Max. 90 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW
Korte beschrijving speelveld Als gegevensbeheerder kom je te werken bij het team Water, Riolering en Gemalen (met ruim 40 medewerkers) binnen de afdeling BOR (Beheer Openbare Ruimte) met ruim 170 medewerkers. De afdeling BOR beheert (met ruim 170 medewerkers) de openbare ruimtes van de stad Utrecht. Dat zijn wegen, maar ook bijvoorbeeld bruggen, fietspaden, bomen, riolering en de hiervoor genoemde gemeentelijke installaties. Binnen de groep WRG werk je samen met de informatiemanager en de data-analist aan een goed functionerende informatievoorziening ondersteunend aan de werkzaamheden voor het team. Voor een goede informatievoorziening zijn betrouwbare data nodig voor de objecten die we beheren binnen het team, denk hierbij aan de ligging van het riool, de gemalen en het oppervlaktewater. De primaire taak van de gegevens beheerder is het controleren en verwerken van data en revisies irt de asstes van WRG.
+ Je taken zijn als volgt:
Zorgdragen voor de borging van actuele en betrouwbare areaalgegevens door het verwerken van datamutaties in de beheerapplicatie op basis van revisies andere databronnen..
Databeheer van het digitale tekeningenarchief
Dit vragen we van je
MBO/HBO werk- en denkniveau, aangetoond middels een afgeronde opleiding of vorige projecten;
Niet minder dan 2 jaar concrete ervaring met het functioneren van stedelijk water en rioleringssystemen;
Niet minder dan 2 jaar ervaring in het borgen en verwerken van datamutaties in een beheerapplicatie;
Niet minder dan 3 jaar ervaring in databeheer van een digitaal tekeningarchief;
Kennis van en ervaring met CAD & GIS;
Je beschikt over kennis van GISIB en of eventuele andere beheersystemen;
Accuraat en zelfstandig kunnen werken;
Kwaliteitsgericht handelen met oog voor detail.
Goed om te weten: In de week van 5 december wordt er contact opgenomen met diegenen die worden uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden
De kandidaat dient te beschikken over voor de opdracht geschikte elektronische hulpmiddelen. De elektronische hulpmiddelen worden niet door Gemeente Utrecht ter beschikking gesteld. Onder elektronische hulpmiddelen vallen mobiele telefoon, computer, laptop en/of tablet.
De standplaats voor de opdracht is de locatie van Stadsbedrijven aan de Tractieweg 2 te Utrecht. Je eerste aanspreekpunt binnen BOR is de teamleider welke ook verantwoordelijk is voor leiding en toezicht. In deze functie woon je ook teamoverleg en de week/dagstart bij.
Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.