Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Controller Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH)
Controller Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH) Periode: Van 1 januari 2023 tot 30 juni 2023 ( 6 maanden) met 18 verlengopties van 1 maand (maximaal 24 maanden inhuurtermijn) Belasting: 32 uur per week gemiddeld Tarief: Tot 110 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW Korte beschrijving speelveld VTH bevat drie afdelingen die zich bezighouden met gemeentelijke taken op het terrein van vergunningverlening, toezicht en handhaving in de openbare ruimte (THOR) en toezicht en handhaving in de bebouwde omgeving (THBO) en telt ruim 500 medewerkers. Door het samenvoegen van deze taken in een organisatie is er een herkenbaar aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen. Samen maken we ons hard voor een veilig en leefbare stad. In de positie van Controller VTH kom je te werken in een dynamische organisatie die midden in de samenleving staat. De functie valt in het team business control.
Je taken zijn:
Je levert een bijdrage aan het interne en externe P&C proces. In deze rol heb je veel contacten met andere finance afdelingen binnen de gemeente. Het vakgebied gemeentefinancien kent geen verrassingen voor je;
Zorgdragen voor actuele, betrouwbare en relevante (financiele) informatie zodat er goede sturing kan worden gegeven aan de opgaves binnen vergunning, toezicht en handhaving;
In je adviezen maak je verbinding tussen geld en inhoud, waarbij je naast efficiency ook effectiviteit betrekt;
Signaleren van risicos en adviseren over beheersmaatregelen, risicobereidheid en verbetermogelijkheden.
Jij bent:
Je beschikt over een hbo-/wo werk- en denkniveau in financieel/economische richting, aangevuld met ruime werkervaring (minimaal 3 jaar), bij voorkeur binnen de lokale overheid;
Je brengt kennis en ervaring op de verschillende vakgebieden (financien, bedrijfsvoering en van de beleidscyclus bij gemeentelijke uitvoeringsorganisatie);
Je bent een kritisch denker en kan kansen, belangen en risicos vertalen naar gefundeerde adviezen. Daarbij maak je goede analyses uit een veelheid en diversiteit van informatie, door hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden;
Je hebt ruime ervaring met de typische P&C producten als begroting en jaarrekening en met de daarbij behorende financieel technische werkzaamheden;
Je bent sociaal en communicatief sterk onderlegd, waarbij je moeiteloos schakelt tussen verschillende gesprekspartners zoals controllers, informatiemanagers en stafafdelingen;
Kennis van SAP komt goed van pas. Daarnaast is kennis van Lias een pre;
Excel kent geen geheimen voor jou.
Goed om te weten: De gesprekken worden gevoerd op vrijdag 23 december.
Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.