Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Assetmanager MFA’s & Onderwijshuisvesting

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€105 36 Utrecht

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

10 apr 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

25 jul 2024

Assetmanager MFAs & Onderwijshuisvesting
Periode: Van 1 september 2024 tot 1 april 2025 met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 36 uur per week gemiddeld
Tarief: Tot 105 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zon 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen, (fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar. Binnen de afdeling Vastgoedmanagement, team Assetmanagement, werken ongeveer 25 Assetmanagers verdeeld over verschillende portefeuilles.

Deze opdracht valt binnen het cluster MFA & Onderwijs waarin o.a. 260 onderwijsgebouwen en ca. 20 MFAs zitten. Het team assetmanagement Onderwijs en MFAs bestaat momenteel uit 5 personen.

Als Assetmanager treedt je op als eigenaar en ben je verantwoordelijk voor een tevreden klant in een rendabel en gezond pand. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille en behandelt en coordineert hun vragen binnen de gemeente.
Je stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende objecten in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers en technische collegas.

Je taken zijn:
Je bent verantwoordelijk voor een aantal panden binnen het cluster tijdelijke onderwijshuisvesting en een aantal MFAs. In de hele stad zijn er strategische onderwijslocaties die worden gebruikt als tijdelijke huisvesting voor scholen die worden verbouwd of uitbreiding nodig hebben. Als assetmanager werk je nauw samen met onze collegas van opgave en schoolbesturen om deze scholen goed te huisvesten en te beheren. Als de gebouwen niet voor onderwijs worden gebruikt, zet je ze in voor verhuur of leegstandbeheer, afhankelijk van de strategische planning.

Daarnaast beheert de VGU 20 MFAs. Veel van deze MFAs worden verbouwd, wat een goed moment is voor de assetmanager om het beheer en de organisatie van de gebouwen te verbeteren of op te zetten

Als assetmanager ben je dan ook verantwoordelijk voor het vernieuwen van alle overeenkomsten en het opzetten van een beheer en organisatieplan. Dit vereist veel overleg met onze huurders, gebruikers en interne afstemming.

Jij bent:

  • Relevante HBO of WO studie afgerond;

  • Minimaal 5 jaar werkervaring als Assetmanager binnen (bij voorkeur) de G4;

  • Ervaring binnen de private vastgoedsector een pre;

  • Het is mooi meegenomen als je een beedigd makelaar bent;

  • Het is een pre als je kennis/ervaring hebt met MFAs;

  • Je hebt een sterke persoonlijkheid, bent communicatief sterk en initiatiefrijk;

  • Je kunt uitstekend samenwerken en hebt focus op het halen van concrete resultaten;

  • Je bent in staat complexe situaties te overzien en je weg in te vinden;

  • Je bent succesvol in het tot besluitvorming brengen van lastige vraagstukken;

  • Je hebt ervaring met huurcontracten, allonges, demarcaties (huur) en systematiek van servicekosten.

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten:
Gesprekken zijn gepland op 15 augustus in de middag. De afdeling neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Hybride werken is mogelijk.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden. Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.