Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Applicatiebeheerder Key2Finance en financieel medewerker

Emmalaan 15, 1791 AT Den Burg, Nederland

Sluit over 12 dagen
85 32 Noord-Holland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

7 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Op Texel vind je natuur die nergens anders ter wereld voorkomt. Niet voor niets is het waddengebied als Unesco werelderfgoed aangewezen. Van deze natuur maken toeristen veel gebruik. Texel heeft namelijk vele fiets- en wandelpaden van hoog niveau. Daarnaast heeft Texel een groot wegennetwerk dat goed moet worden onderhouden. Als applicatiebeheerder Key2Finance en financieel medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de applicatie Key2Finance en verwerk je lastige vraagstukken op het gebied van de gemeentelijke boekhouding. Daarnaast werk je aan de integratie van het Leer-werkbedrijf de Bolder in de gemeentelijke boekhouding. Je zorgt ervoor dat de financiele applicatie blijft werken, brengt het team op de hoogte van updates van het systeem, voert wijzigingen door in de applicatie en bij vragen over het systeem ben jij het eerste aanspreekpunt. Je denkt mee over oplossingsrichtingen binnen de gemeentelijke boekhouding, verwerkt de parkeeropbrengsten in de boekhouding en bent de expert op het gebied van de WKR.

Jouw team
Het team Bedrijfsvoering is jouw thuisbasis. Dit team bestaat uit de onderdelen Planning en Control, financiele administratie, inkoop en aanbesteding, belastingen en de uitvoering van de subsidies. Vanuit het onderdeel financiele administratie werk je samen met de collegas aan de bedrijfsvoering van de gemeente.

Wat ga je doen?
De invulling van deze rol bevindt zich binnen het team bedrijfsvoering. Daarbinnen heb je verschillende kerntaken en verantwoordelijkheden, een greep hieruit:

  • Jij bent de applicatiebeheerder van Key2Finance;
  • Jij helpt de financiele integratie van Leer-werkbedrijf De Bolder mede vorm te geven binnen Key2Finance;
  • Je zorgt ervoor dat diverse boekingen worden uitgevoerd zoals de parkeeropbrengsten;
  • Je helpt mee bij het opstellen van de WKR, IB 47;
  • Je bent op de achtergrond het aanspreekpunt voor alle lastige casussen op het gebied van de gemeentelijke boekhouding;

Eisen

  • Minimaal een afgeronde hbo opleiding.
  • Minimaal 3 jaar relevante ervaring binnen de gemeentelijke boekhouding;
  • Minimaal 2 jaar relevante ervaring als applicatiebeheerder van Key2Finance;
  • Ervaring met het handelen binnen een complex krachtenveld;

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring op het gebied van financiele integratie is een pre.

Competenties

  • Sociaal, collegiaal en betrokken;
  • Stuurt aan op nieuwe ontwikkelingen in jouw vakgebied;
  • Ondernemend en doet concrete voorstellen ter verbetering of vernieuwing;
  • Samenwerkingsgericht en pragmatisch, jij maakt de weg vrij;
  • Proactief en hands-on ingesteld en beschikt over een probleemoplossend vermogen;

Organisatie en team

Het team Bedrijfsvoering is jouw thuisbasis. Dit team bestaat uit de onderdelen Planning en Control, financiele administratie, inkoop en aanbesteding, belastingen en de uitvoering van de subsidies. Vanuit het onderdeel financiele administratie werk je samen met de collegas aan de bedrijfsvoering van de gemeente.

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats in de week van 18 augustus 2025.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Dienstencategorie Andere diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging Voorwaarden voor deelname 252201 Model Overeenkomst van Inhuur via detachering bureau.pdfAlgemene inkoopvoorwaarden Leveringen en Diensten regio Noord-Holland-Noord incl. addendum.pdf

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur