Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Bedrijfsbureau Team Techniek

gemeente Terschelling

Burgemeester van Heusdenweg 10-A, 8881 EB West-Terschelling, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten 16 tot 24 uur per week Friesland

Begindatum:

8 aug 2024

Einddatum:

15 jan 2025

Uren per week:

16 tot 24 uur per week

Publicatiedatum:

28 jul 2024

Werken op Terschelling. Iets voor jou?
Kom jij je verbindende kwaliteiten delen met gemeente Terschelling?  Gemeente Terschelling, één van de Waddeneilanden met een unieke mogelijkheid om te werken. Wij bestaan uit een binnen- en buitendienst, VMBO ’t Schylger Jouw, drie openbare basisscholen, museum ’t Behouden Hys en het Centrum voor Natuur & Landschap.

Voor team Techniek zijn wij op zoek naar een medewerker Bedrijfsbureau.

Verantwoordelijkheden
sWat ga je doen?

Jij bent de verbindende schakel op het bedrijfsbureau binnen team Techniek. Jij…

  • draagt zorg voor het meldpunt openbare ruimte. Hier kunnen inwoners terecht met meldingen van bijvoorbeeld loszittende stoeptegels, onderhoud openbaar groen, kapotte verkeersborden, etc.; 

  • zorgt dat meldingen van de openbare ruimte bij de juiste persoon terecht komen en monitort de afhandeling van de meldingen en ook van andere processen, zoals de beantwoording en voortgang van ingekomen brieven;

  • je ondersteunt het team administratief; 

  • jij bent communicatief sterk, je bent verantwoordelijk voor beantwoording van bewonersvragen over de openbare ruimte en bent het eerste aanspeekpunt van het team;

  • bent onderzoekend en zorgt ervoor dat jij het team zo kan ondersteunen dat jij op zoek gaat naar de antwoorden bij de vakspecialisten en hen ondersteunt bij de afhandeling;

  • je begeleid adviezen, plannen en beleidstukken door het gemeentelijke besluitvormingsproces; 

  • je bewaakt de deadlines in het gemeentelijke zaaksysteem mozard en helpt mee de inrichting te optimaliseren

  • je houdt deadlines in de planning in de gaten en stelt mee de jaarplanning op;

  • je werkt samen met de afdeling communicatie en houdt ze op de hoogte van de aanstaande uitvoeringswerkzaamheden binnen het beheer.

  • je draait mee in de ondersteuning van de ambtelijke organisatie.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 8 augustus 2024 tot en met 15 augustus 2024 voor 16 tot 24 uur per week. De inhuuropdracht is ontstaan wegens verlof van een van onze collega's. Verlening is niet te verwachten maar wordt niet uitgesloten. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De einddatum staat in eerste instantie vast. De inhuuropdracht kan deels via thuiswerken plaatsvinden. Wekelijkse aanwezigheid op Terschelling is gewenst.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Minimaal 3 jaar werkervaring op MBO denk- en werkniveau met het signaleren, oppakken, monitoren en afhandelen van klantvragen. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) opdrachten/projecten in uw toelichting, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal 3 jaar voldoet en op welke wijze u hier invulling aan heeft gegeven. Graag specifiek de naam van de organisatie(s), uw taken en verantwoordelijkheden benoemen.

  • Relevante MBO opleiding afgerond Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.

  • Ervaren met Outlook, Word en Excel Beschrijf kort waar deze ervaring uit blijkt.

Wensen

  • Externe heeft aantoonbare vakbekwaamheid met soortgelijke taken - als in deze functie -op het binnen een bedrijfsbureau /klantgerichte organisatie. Externe heeft de gevraagde opleiding afgerond (200 punten) Externe is op dit moment bezig met de gevraagde opleiding (100 punten) Externe heeft niet de gevraagd opleiding (0 punten) (40%)

  • Externe heeft 3 jaar aantoonbare ervaring in een administratief ondersteunende functie binnen een overheidsorganisatie. Externe heeft aantoonbare ervaring zoals omschreven (200 punten) Externe heeft 1 tot 2 jaar aantoonbare ervaring zoals omschreven (100 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring zoals omschreven (0 punten) (40%)

  • Externe heeft 3 jaar ervaring in een verbindende rol bij de samenwerking met verschillende organisaties,, collega's klanten en organisatieonderdelen. Externe heeft aantoonbare ervaring zoals omschreven (200 punten) Externe heeft 1 tot 2 jaar aantoonbare ervaring zoals omschreven (100 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring zoals omschreven (0 punten) (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.