Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Medewerker DIV

De Dienst Noardwest Fryslân

Eise Eisingastraat 8, 8801 KE Franeker, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
60 Tussen 24 en 32 uur per week is bespreekbaar Friesland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

26 jun 2025

Omschrijving

In verband met vervanging wegens ziekte en vakantie zoeken we extra ondersteuning bij het team Digitale Informatie Voorziening.

Verantwoordelijkheden

De verantwoordleijkheden die bij deze opdracht horen:

  • Beheert en verzorgt de digitale archivering. Het betreft met name documenten sorteren en scannen in DIS;

  • Maakt nieuwe werkprocessen aan en faseert door naar de juiste medewerker;

  • Verzendt beschikkingen;

  • Verwerkt de in- en uitgaande post en zorgt voor afhandeling;

Wat is hiervoor nodig

  • MBO opleiding, bij voorkeur SOD I;

  • Actuele kennis op het gebied van archiveringstechnieken en automatisering, bij voorkeur GWS/DIS;

  • Vaardigheid in het beheren van archieven en scannen van werkprocessen;

  • Helpen en ondersteunen van collega’s met hun vragen inzake het archief/post 

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe.

  • Ervaring in vergelijkbare werkzaamheden

  • MBO werk en denkniveau bij voorkeur op het gebied van archief en administratie

Wensen en competenties

  • MBO werk- en denkniveau (40%)

  • Aantoonbare ervaring op het gebied van DIV werkzaamheden (40%)

  • Kan makkelijk met verschillende applicaties werken (w.o. DIS4all) (20%)

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot 1 oktober 2025 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.