thumbnail
thumbnail

Senior Technisch Specialist Systeembeheer

gemeente Súdwest-Fryslân

Marktstraat 15, 8601 CR Sneek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 115,00
32-36 Friesland

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

28 feb 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

5 feb 2024

Omschrijving van de opdracht
Súdwest-Fryslân, een gemeente met ruim 89.000 inwoners en zes van de elf Friese steden. Weidse vergezichten en open ruimte, met daar tussenin steden en dorpen die hun rijke culturele en monumentale historie koesteren. Een gemeente met 89 kernen, allemaal met een eigen karakter en identiteit. Súdwest-Fryslân is een ambitieuze en slagvaardige gemeente die zich richt op de mogelijkheden en krachten van de gemeente en haar inwoners. Wij hebben ambitie en willen onze diensten zo optimaal mogelijk uitvoeren met collega’s die met plezier hun werk doen.

Gemeente Súdwest-Fryslân is volop in beweging en staat aan de vooravond om een aantal veranderingen door te voeren, met als doel de organisatie beter in te richten op:

  • de voortgaande digitaliseringsbehoefte;

  • de grotere digitale afhankelijkheid;

  • de gewenste digitale transformatie binnen de gemeente.

Gezien de huidige ontwikkelingen heeft de organisatie behoefte aan ondersteuning op het gebied van beheer van onze Microsoft omgeving. We zoeken een senior specialist die met ons aan de slag kan om de bestaande serveromgeving te beheren waarbij het voornamelijk maar niet alleen om Microsoft Windows servers gaat. Daarnaast zal als je als deelnemer aan projecten verbeteringen & aanpassingen op deze omgeving gaan doorvoeren.

Verantwoordelijkheden
Als Senior Technisch specialist ben je de expert en het aanspreekpunt op het gebied van Server-beheer. Je rapporteert aan de coördinator Technisch beheer en de Manager I&A en maakt onderdeel uit van het cluster Technisch Beheer dat bestaat uit meerdere onderdelen. Samen met drie andere collega’s ben je verantwoordelijk voor het beheer van de serveromgeving. Je bent op de hoogte van de trends & ontwikkelingen op dit gebied. Je bent een teamspeler die analytisch, flexibel en communicatief vaardig is.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2024 of eerder indien mogelijk voor de periode van 1 jaar voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur op het gebied van ICT);

  • ruime ervaring met implementatietrajecten van Microsoft omgevingen;

  • kennis en ervaring met Microsoft Windows Server, Microsoft Exchange Server & Microsoft SQL-server;

  • kennis en ervaring met Microsoft/Office 365 producten;

  • kennis en ervaring met Microsoft Azure;+

  • ruime ervaring als beheerder van Microsoft omgevingen;

  • kennis en ervaring met Powershell

  • kennis en ervaring met VMWare;

  • kennis en ervaring met Citrix VDI;

  • kennis & ervaring met Citrix NetScaler ADC, Nutanix HCI strekt tot de aanbeveling;

  • kennis en ervaring met ITIL processen en projectmatig werken.

  • Microsoft certificeringen op de aangegeven gebieden zijn een pré.

  • Kandidaat is bereid om na gunning de integriteitsverklaring van opdrachtgever (zie bijlage) te ondertekenen. Voor aanvang van de werkzaamheden levert kandidaat deze in bij opdrachtgever.

  • De kandidaat kan en is bereid na gunning een geldig VOG, risicogebieden 1, 4 en 8 (8 alleen bij functies in het Sociaal Domein), te overleggen. De VOG dient voor aanvang van de werkzaamheden te zijn overlegd aan opdrachtgever (de kandidaat kan pas starten als de VOG is ingeleverd).

Gunningscriteria

  • De functie wordt waarschijnlijk ingebed in de organisatie. Op dit moment is dat nog niet zeker. Kandidaat is eventueel bereid om na 1 jaar in dienst te komen. (100%)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Senior Technisch Specialist Systeembeheer die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.