Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectmanager opvang vluchtelingen

gemeente Súdwest-Fryslân

Marktstraat 15, 8601 CR Sneek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 115,00 36 Friesland

Begindatum:

1 jun 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

14 mei 2022

Opdracht Projectmanager opvang vluchtelingen

Als projectmanager bouw je verder een aanpak op voor de gemeentelijke noodopvang rondom de instroom en begeleiding van vluchtelingen uit Oekraine. Je werkt samen met externe organisaties en met de gemeentelijke collega’s die vanuit verschillende taakvelden betrokken zijn bij de opvang en het welzijn van de vluchtelingen.


Je zorgt ervoor dat er verbinding, samenwerking en een gezamenlijke aanpak is waarin de gemeente Sùdwest-Fryslân samen met de welzijnsorganisaties/uitvoeringsorganisaties voor de vluchtelingen een basis voor een zo normaal mogelijk leven creëert. Dit kan onder andere op het gebied van wonen, werk, levensmiddelen (leefgeld), zorgvragen of onderwijs zijn. Je komt in een werkomgeving terecht waarin veel zaken nieuw zijn en voor het eerst geregeld moeten worden. Dit vraagt om creativiteit, flexibiliteit en aanpassingsvermogen.


De communicatie is in jouw rol een belangrijk onderdeel. Je bent een regisseur en een schakel tussen de uitvoering intern, de directie en het bestuur en externe partners en opvanglocatie(s). 

Kandidaat:

·    draagt zorg voor de inrichting van de projectorganisatie en de vastlegging daarvan
·    draagt zorg voor aanbesteding van werken/diensten
·    stuurt projectmedewerkers functioneel aan
·    draagt zorg voor bewaking en rapportage over voortgang, uitputting van middelen en
·    beslismomenten
·    draagt zorg voor uitvoering van het project
·    adviseert over, realiseert en regisseert (burger)participatie en interactie met
·    projectbetrokkenen
·    draagt zorg voor toetsing en verantwoording van behaalde resultaten
·    ontwikkelt en onderhoudt een relatienetwerk
·    initieert en bevordert samenwerking met organisaties/partijen
·    bewaakt en beheert contacten met partijen/belanghebbenden
·    creëert draagvlak voor beleid

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.