Marktstraat 15, 8601 CR Sneek, Nederland
Begindatum:
15 apr 2024Einddatum:
14 apr 2025Uren per week:
32-36Publicatiedatum:
28 mrt 2024Opdracht omschrijving
Opdrachtomschrijving:
De gemeente Súdwest-Fryslân is een belangrijke gemeente voor de Friese gastvrijheidseconomie. Onze omgeving heeft grote aantrekkingskracht op inwoners en bezoekers. De beleving van- en verbinding tussen water, platteland, kernen -waaronder zes van de Friese Elfsteden-en de rijkdom aan cultuur en erfgoed, maken onze gemeente uniek. De gastvrijheidseconomie levert forse bijdragen aan de samenleving. Bijvoorbeeld door het bieden van banen, voorzieningen, activiteiten, een aantrekkelijke leefomgeving, herbestemming van (cultureel) erfgoed, zingeving onder inwoners (denk aan de vele vrijwilligers), een gevoel van trots en het genereren van bestedingen. Al met al draagt de gastvrijheidseconomie bij aan het geluk van inwoners en bezoekers.
Verantwoordelijkheden
Als beleidsmedewerker ben jij de spil tussen uitvoering en beleid op het gebied van
gastvrijheidseconomie.
Met de volgende taken;
je levert een belangrijke bijdrage aan het opstellen van beleidsdocumenten;
zorgt voor de praktische vertaling en uitvoering van het vastgestelde beleid en toetst en evalueert de uitvoering;
rappelleer je over tijdigheid en wijze van aanlevering van gegevens voor het beleid;
analyseert en verwerkt databestanden waaruit informatie wordt gegeneerd;
bereid je communicatie en themabijeenkomsten organisatorisch en administratief voor;
houdt zicht op het financiële aspect en indien nodig het budgetbeheer;
beheer je de administratie;
verzorgt de mailbox en verstrekt algemene informatie;
bewaakt de voortgang van actiepunten;
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15-4-2024 tot en met 14-5-2025 voor 32-36 uur per week. Na de inhuuropdracht kan de kandidaat kosteloos worden overgenomen en komt in dienst bij de Gemeente SWF. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
minimaal 2 jaar werkervaring bij een Gemeente
Afgeronde HBO opleiding International Hospitality Management
Kandidaat is bereid om na gunning de integriteitsverklaring van opdrachtgever (zie bijlage) te ondertekenen. Voor aanvang van de werkzaamheden levert kandidaat deze in bij opdrachtgever.
De kandidaat kan en is bereid na gunning een geldig VOG, risicogebieden 1, 4 en 8 (8 alleen bij functies in het Sociaal Domein), te overleggen. De VOG dient voor aanvang van de werkzaamheden te zijn overlegd aan opdrachtgever (de kandidaat kan pas starten als de VOG is ingeleverd).
Kandidaat is geen ZZP-er. ZZP-ers kunnen niet rechtstreeks bieden op deze opdracht, aangezien dit een functie is waarbij hierarchisch aangestuurd wordt door opdrachtgever en kandidaat zelf de opdracht moet uitvoeren.
50 %
Werkervaring binnen Gastvrijheidseconomie
50 %
Ervaring schrijven beleidsstukken