Endelhovenlaan 1, 3601 GR Maarssen, Nederland
Begindatum:
8 dec 2025Einddatum:
31 aug 2026Publicatiedatum:
18 nov 2025Als recordmanager zorg jij voor de uitvoering van de digitale vernietiging. Dat houdt in dat je het complete proces van wettelijke digitale vernietiging en bijbehorende kwaliteitstoetsen coördineert en helpt uitvoeren. Je zorgt voor het samenstellen van vernietigingslijsten volgens een vastgesteld projectplan en het (samen met kwaliteitsmedewerkers) controleren of zaken vernietigd moeten worden. Verder ben jij de spil in de contacten met de managers van de verschillende afdelingen om goedkeuring te krijgen op de vernietigingslijsten en pas je deze aan totdat er complete consensus over bestaat. Het is een zelfstandige functie, waarbij je nauw samenwerkt met o.a proceseigenaren en collega recordmanagers en kwaliteitsmedewerkers.
Beoordeling 25.000 zaken op vernietiging.
Per team opstellen van vernietigingslijsten.
Goedkeuring van teammanager en archivaris van de vernietigingslijsten.
Coordinatie van daadwerkelijke vernietiging.
Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een relevante richting (bijv. VVA, recordmanagement, informatiemanagement/ -kunde).
Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie (incl. selectie en vernietiging), bij een (semi) overheidsorganisatie.
Kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder goede toepassing van de gemeentelijke selectielijsten.
Kennis van gemeentelijke processen is vereist.
Ervaring met de applicaties Zaaksysteem.nl en I-navigator is een pre.
Analytisch, praktisch en oplossingsgericht
Zelfstandig en proactief
Je weet snel je weg te vinden in een organisatie en weet mensen op verschillende niveaus mee te krijgen in jouw aanpak
Niet bekend
Aanvullend
Reden van inhuur is ontstaan omdat de gevraagde expertise niet aanwezig is bij de Gemeente.
Tarief gaat mee in de beoordeling!
CV's langer dan 5 pagina's worden niet in behandeling genomen.
Stichtse Vecht heeft een bring your own device