Medewerker administratief & secretarieel I

Endelhovenlaan 1, 3601 GR Maarssen, Nederland

Sluit over 3 dagen
72,50 32 Utrecht

Begindatum:

7 jul 2025

Einddatum:

28 nov 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

23 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Secretaris procesteam
Als geroutineerde en ervaren secretaris ben jij het organiserende hart voor alle werkprocessen van het domein Ruimte. Vergunningaanvragen verlopen al volop via deze werkprocessen. Dit proces verbeteren we continue. Andere processen zoals bezwaar- en beroepszaken, woningbouwprojecten en beleidsontwikkelingen worden nog toegevoegd of werken we hard aan om deze soepel lopend te krijgen. Samen met de procesbegeleiders, kwaliteitscoördinator en de functioneel applicatiebeheerder ben jij verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit van alle processen, besluiten en stukken van het domein.

Jij

  • organiseert de initiatieftafel, introductietafel en de omgevingstafel.

  • stuurt op tijdige voorbereiding van de tafels.

  • vat samen wat er aan de tafels wordt besproken en legt dit vast.

  • houdt regie op de processen en de doorlooptijd.

  • signaleert hickups in de processen.

  • adviseert over en helpt collega’s bij het doorlopen van de processen.

  • houdt data over werkvoorraad, doorlooptijd en andere nuttige zaken binnen het domein bij.

  • bewaakt samen met de procesbegeleiders en de kwaliteitscoördinator de processen en termijnen en signaleert knelpunten in dossiers.

  • denkt mee over verbeterpunten en verdere professionalisering van de overlegstructuur en de werkprocessen.

  • vervangt bij afwezigheid de procesbegeleiders en/of kwaliteitscoördinator.

Wie ben je
Jij haalt jouw werkplezier uit het stroomlijnen van de tafels en het houden van regie op het proces. Je bent hierin ondernemend, proactief en toont lef. In deze functie heb je met verschillende mensen contact en je weet hier goed tussen te schakelen. Je bent communicatief sterk, je werkt graag samen. Je werkt accuraat, je bent netjes en geordend. Je kunt goed samenwerken met anderen, hebt een mensgerichte houding en staat stevig in je schoenen.

Wat breng je verder mee

  • Je hebt gedegen ervaring met het regie houden op de processen van het ruimtelijk domein.

  • Je hebt ervaring met applicaties als Rx.Mission en Zaaksysteem.nl.

  • Je bent sterk in plannen en organiseren en creëert graag overzicht.

  • Je werkt geordend en netjes.

  • Samenwerken is voor jou niet meer dan normaal en je hebt oog voor het gemeenschappelijke doel.

  • Je communicatieve vaardigheden zijn goed, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Je bent resultaatgericht met oog voor detail.


Over Stichtse Vecht
Stichtse Vecht, gelegen tussen Utrecht en Amsterdam, werkt actief samen in de regio met de U16-gemeenten, provincie en het Rijk aan grote opgaven op het gebied van woningbouw (104.000 woningen tot 2040), versterking economie (86.000 banen erbij tot 2040), energietransitie, versterking mobiliteit en groen & landschap. Het gebied kenmerkt zich door een rijke historie en prachtige gevarieerde landschappen. Langs de Vecht vindt je idyllische buitenplaatsen en oude dorpskernen en in het veenweide ervaar je uitgestrekte polderlandschappen. Onze gemeente biedt ruimte om te ontspannen en te recreëren en dat willen we koesteren. Daarom gaan we slim om met de ontwikkelingen om ons heen om deze unieke waarde te behouden en te ontwikkelen. In het ruimtelijk domein zetten we ons dagelijks in voor deze omgeving waar je graag wil wonen, werken en leven te behouden en verder te ontwikkelen.

LET OP: Geen ZZP mogelijk!

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur