Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Manager II

Endelhovenlaan 1, 3601 GR Maarssen, Nederland

Sluit over 13 dagen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

8 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Profiel inhuur recordmanager Als Recordmanager bij onze gemeente speel jij een cruciale rol in het organiseren, beheren, en waarborgen van de kwaliteit van informatie.

Wat ga je doen
Als recordmanager zorg je mede voor een goede inrichting en werking van het informatiebeheer binnen de Gemeente Stichtse Vecht op tactisch en operationeel niveau.
Je krijgt een belangrijke rol bij meerdere projecten, zoals: Implementeren van een bewaarstrategie.Analyse van informatie-uitwisseling tussen informatiesystemen, opstellen verbeterplan en zorgdragen voor implementatie (incl. inrichten van de beheerprocessen).Migratie van informatie uit informatiesystemen. Door je actuele kennis van de geldende wet- en regelgeving ten aanzien van archivering, informatiebeheer en -beveiliging weet je waarom beleidskeuzes zijn gemaakt en wat er zo belangrijk is aan goede werk- en procesafspraken.
In deze opdracht werk je o.a. nauw samen met de andere medewerkerkers binnen team D&I en proceseigenaren en functioneel beheerders in de organisatie.

Eisen

  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding, bij voorkeur in de richting van Informatiedienstverlening en -management, Archiefwetenschap of een vergelijkbare studie;
  • Aantoonbare kennis/ervaring (in CV) met vergelijkbare projecten in andere organisaties.
  • Aantoonbare kennis/ervaring (in CV) als projectleider bij kleinere projecten
  • Aantoonbare kennis en ervaring met procesinrichting
  • Goede communicatieve en organisatorische vaardigheden;
  • Proactieve houding en oog voor detail;
  • Gestructureerde werkwijze
  • Bekendheid met relevante wet- en regelgeving omtrent informatiebeheer (analoog en digitaal) en gegevensbescherming.

Wensen en competenties

Organisatie en team

Bij Gemeente Stichtse Vecht geldt een Bring your own device.

Gespreksinformatie

Start 1 september 2025
Aantal uur: 36
Duur: tot 31 december 2025 met optie tot 2 x verlenging met 6 maanden
Evaluatie in november 2025

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur