Adviseur II - Planoloog

Endelhovenlaan 1, 3601 GR Maarssen, Nederland

Sluit over 2 dagen
92 36 Utrecht

Begindatum:

14 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

1 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Functie: Planoloog

Opdrachtgever: Gemeente Stichtse Vecht
Domein: Ruimte – Afdeling Omgeving en Vergunningen
Standplaats: Stichtse Vecht
Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 31 december 2025
Optie tot verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36 uur
Aantal posities: 1
Contract: Geen ZZP!


Aanleiding
Vanwege het vertrek van een collega is binnen de formatie ruimte ontstaan voor de invulling van deze functie.

Functieomschrijving
Binnen het team Omgeving en Vergunningen werk je in het cluster planologie. In deze rol als Planoloog ben je verantwoordelijk voor de advisering bij zowel reguliere als complexe ruimtelijke vraagstukken.

Je takenpakket omvat onder andere:

  • Analyseren van ruimtelijke initiatieven en het geven van juridisch-planologisch advies;

  • Beoordelen van bouwinitiatieven en activiteiten binnen het omgevingsplan;

  • Adviseren van bestuur, collega’s en management bij ruimtelijke initiatieven en complexe opgaven;

  • Deelname aan projectgroepen in het kader van de implementatie van de Omgevingswet.

Eisen

  1. Aantoonbare ervaring met instrumenten van de Omgevingswet.

  2. Minimaal 5 jaar ervaring met ruimtelijke ordeningsvraagstukken.

Wensen en competenties

  1. Ervaring met ruimtelijke vraagstukken bij een middelgrote of grote gemeente.

  2. Affiniteit met complexe ruimtelijke opgaven.

  3. Juridische kennis is een grote wens

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur