Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Mederwerker Serviceteam

Laan van Sint Hilaire 2, 4301 SH Zierikzee, Nederland

Sluit over 11 dagen
Geen maximum 0-24 Zeeland

Begindatum:

22 sept 2025

Einddatum:

22 sept 2026

Uren per week:

0-24

Publicatiedatum:

23 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Het Serviceteam Schouwen-Duiveland is voor al onze inwoners, gasten en partners het eerste aanspreekpunt voor alle vragen en signaleringen. Dit gebeurt niet alleen per telefoon, maar ook per e-mail en steeds meer met social media zoals WhatsApp, Facebook, Twitter en de BuitenBeter App. Verder helpt het Serviceteam ook wanneer een klant een vraag heeft over een digitale aanvraag of melding via de Persoonlijke Internet Pagina (PIP).

Jij haalt als geen ander de belangrijkste informatie uit telefoongesprekken. Je weet direct te handelen op de diverse vragen die binnen komen. Je bent communicatief zeer sterk, want je verstrekt veel (algemene) informatie via de telefoon en voor de afwisseling ontvang je soms ook bezoekers of leveranciers. Je stelt daarbij de mens centraal, zodat zij zich uitstekend geholpen voelen. Wanneer een vraagstuk binnenkomt, weet jij deze zelf te beantwoorden of onder de aandacht te brengen bij de collega die over de betreffende informatie beschikt. Jij bewaakt hierin het overzicht, raakt niet in paniek en kunt tegen enige spanning. Het werken met en schakelen tussen verschillende computerprogrammas is voor jou geen probleem. Ook heb je jouw administratie graag op orde, want de vraagstukken moeten via een administratieve procedure worden afgehandeld. Wanneer er zich knelpunten voordoen, signaleer jij deze en maakt ze bespreekbaar. Je werkt namelijk samen met jouw collegas aan ons gemeenschappelijke doel: onze dienstverlening verbeteren.

Jouw werktijden zijn volgens rooster van 8.00 - 16.00 uur of van 9.00 - 17.00 uur op uitsluitend weekdagen. Je werkdagen worden afgestemd in overleg met het team. Hiervoor vragen wij flexibiliteit in je werkdagen. Wij maken in principe een rooster voor de aankomende zes weken. Dat weet jij waar jij aan toe bent.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Kandidaat is flexibel beschikbaar. Dit betekend dat er de ene week 0 uur gewerkt kan worden en de andere week 24 uur. Kandidaat en leverancier zijn zich hiervan bewust;
  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring als service medewerker;
  • Kandidaat is vaardig in de Engelse taal. Dit wordt getoetst in het gesprek bij de opdrachtgever;
  • Kandidaat is vaardig in de Duitse taal. Dit wordt getoetst in het gesprek bij de opdrachtgever.

Wensen en competenties

Wensen

  • Een leuke en enthousiaste collega met een binnenkort afgerond MBO diploma.
  • Bij voorkeur al ervaring opgedaan met klantencontact, zodat je de kneepjes van het vak al redelijk beheerst.
  • Goede computervaardigheden en werken met diverse digitale programmas naast elkaar is voor jou geen probleem.
  • Bekend met social media.

Competenties

  • Dienstverlenend;
  • Enthousiast;
  • Open houding;
  • Lerende houding.

Organisatie en team

Met zon 400 collegas zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat moet; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen onze inwoners, ondernemers, en gasten centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat de mens centraal stellen voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!

Het Serviceteam Schouwen-Duiveland is voor al onze inwoners, gasten en partners het eerste aanspreekpunt voor alle vragen en signaleringen. Dit gebeurt niet alleen per telefoon, maar ook per e-mail en steeds meer met social media zoals WhatsApp, Facebook, Twitter en de BuitenBeter App. Verder helpt het Serviceteam ook wanneer een klant een vraag heeft over een digitale aanvraag of melding via de Persoonlijke Internet Pagina (PIP).

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 11 september 2025, van 10:00 uur tot 13:45 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

CV-eisen: Maximaal 3 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen: Ma Di Wo Do Vr

Is hybride werken mogelijk: Nee.

Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

De gemeente Schouwen-Duiveland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZPer bent, Model 5 in geval je een Toeleverancier bent die een zzper aanbiedt en Model 6 in het geval je een Toeleverancier bent die de tijdelijke medewerker detacheert). Je zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. Door in te schrijven ga je ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA), zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). De gemeente Schouwen-Duivenland zorgt voor een laptop.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur