Laan van Sint Hilaire 2, 4301 SH Zierikzee, Nederland
Begindatum:
22 sept 2025Einddatum:
22 sept 2026Uren per week:
0-24Publicatiedatum:
23 aug 2025Het Serviceteam Schouwen-Duiveland is voor al onze inwoners, gasten en partners het eerste aanspreekpunt voor alle vragen en signaleringen. Dit gebeurt niet alleen per telefoon, maar ook per e-mail en steeds meer met social media zoals WhatsApp, Facebook, Twitter en de BuitenBeter App. Verder helpt het Serviceteam ook wanneer een klant een vraag heeft over een digitale aanvraag of melding via de Persoonlijke Internet Pagina (PIP).
Jij haalt als geen ander de belangrijkste informatie uit telefoongesprekken. Je weet direct te handelen op de diverse vragen die binnen komen. Je bent communicatief zeer sterk, want je verstrekt veel (algemene) informatie via de telefoon en voor de afwisseling ontvang je soms ook bezoekers of leveranciers. Je stelt daarbij de mens centraal, zodat zij zich uitstekend geholpen voelen. Wanneer een vraagstuk binnenkomt, weet jij deze zelf te beantwoorden of onder de aandacht te brengen bij de collega die over de betreffende informatie beschikt. Jij bewaakt hierin het overzicht, raakt niet in paniek en kunt tegen enige spanning. Het werken met en schakelen tussen verschillende computerprogrammas is voor jou geen probleem. Ook heb je jouw administratie graag op orde, want de vraagstukken moeten via een administratieve procedure worden afgehandeld. Wanneer er zich knelpunten voordoen, signaleer jij deze en maakt ze bespreekbaar. Je werkt namelijk samen met jouw collegas aan ons gemeenschappelijke doel: onze dienstverlening verbeteren.
Jouw werktijden zijn volgens rooster van 8.00 - 16.00 uur of van 9.00 - 17.00 uur op uitsluitend weekdagen. Je werkdagen worden afgestemd in overleg met het team. Hiervoor vragen wij flexibiliteit in je werkdagen. Wij maken in principe een rooster voor de aankomende zes weken. Dat weet jij waar jij aan toe bent.
Met zon 400 collegas zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat moet; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen onze inwoners, ondernemers, en gasten centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat de mens centraal stellen voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!
Het Serviceteam Schouwen-Duiveland is voor al onze inwoners, gasten en partners het eerste aanspreekpunt voor alle vragen en signaleringen. Dit gebeurt niet alleen per telefoon, maar ook per e-mail en steeds meer met social media zoals WhatsApp, Facebook, Twitter en de BuitenBeter App. Verder helpt het Serviceteam ook wanneer een klant een vraag heeft over een digitale aanvraag of melding via de Persoonlijke Internet Pagina (PIP).
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 11 september 2025, van 10:00 uur tot 13:45 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
CV-eisen: Maximaal 3 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen: Ma Di Wo Do Vr
Is hybride werken mogelijk: Nee.
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
De gemeente Schouwen-Duiveland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZPer bent, Model 5 in geval je een Toeleverancier bent die een zzper aanbiedt en Model 6 in het geval je een Toeleverancier bent die de tijdelijke medewerker detacheert). Je zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. Door in te schrijven ga je ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA), zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). De gemeente Schouwen-Duivenland zorgt voor een laptop.