Projectleider Openbaar Gebied

Laan 19, 1741 EA Schagen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
109 16 - 18 Noord-Holland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

16 - 18

Publicatiedatum:

6 jun 2025

Omschrijving van de opdracht
Als ervaren projectleider openbaar gebied organiseer en coördineer je het totale proces, van initiatief tot en met nazorg, van meerdere omvangrijke, multidisciplinaire en/of complexe projecten binnen de Openbare Ruimte. Denk daarbij bijvoorbeeld aan rioolrenovaties en reconstructies van woonstraten of groenvoorzieningen. De projecten binnen deze opdracht bevinden zich voornamelijk in de uitvoeringsfase. En de voorbereiding daarop.

Resultaatafspraken functie:
Welke concrete resultaten moet de kandidaat opleveren, en binnen welk tijdsbestek?

  • Binnen 3 maanden leveren van een uitvoeringsplan waarbij rekening is gehouden met oneigenlijk grondgebruik

  • Maandelijks opstellen van een voortgangsrapportage van de projecten

  • Maandelijks leveren van teksten over de projecten ten behoeve van de website

  • Maandelijks bijgewerkte financiële projectadministratie en planning

  • Verzorgen van bouwverslagen binnen een week na de bouwvergadering

Kandidaat omschrijving
Organiseer en coördineer je het totale proces, van initiatief tot en met nazorg, van meerdere omvangrijke, multidisciplinaire en/of complexe projecten binnen de Openbare Ruimte.

  • Organiseert op basis van projectmatig werken.

  • Betrekken van wensen en belangen van de interne en externe stakeholders.

  • Bewaakt de activiteiten, financiën en de voortgang van het project.

  • Zorgen voor de juiste afwegingen en gesprekken om te komen tot een goed breed gedragen projectresultaat.

  • Regisseren van de projectcommunicatie en proactief inspelen op de behoeftes van de belanghebbenden.

Toelichting op rooster
16-18 uur

Eisen

  1. Minimaal een afgeronde hbo-opleiding richting civiele techniek of vergelijkbaar

  2. Minimaal 5 jaar ervaring als projectleider van omvangrijke en complexe projecten in de openbare Ruimte.

  3. Minimaal 5 jaar ervaring als projectleider binnen een gemeentelijke organisatie.

  4. Aantoonbaar kennis van de UAV, de RAW-systematiek en verschillende aanbestedingsvormen

Aanleveren na gunning

  • VOG

  • Geactualiseerde UEA

  • Verklaring van geheimhouding en integriteit

Wensen

  1. Gecertificeerd Directievoerder in de GWW
    Weging: 30 %

  2. Minimaal 5 jaar ervaring met VISI, bestekadministratie en Better performance
    Weging: 15 %

  3. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    De kandidaten worden beoordeling op basis van eerder gestelde eisen/competenties.
    Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.