Directievoerder UAV (Civieltechnisch Beheer)

Laan 19, 1741 EA Schagen, Nederland

Sluit over 6 dagen
96 36 Noord-Holland

Begindatum:

16 jun 2025

Einddatum:

16 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

27 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
De afdeling Ruimtelijk Beheer staat voor een grote vervangingsopgave in de openbare ruimte. Om de continuïteit van projecten te waarborgen en verdere achterstanden te voorkomen, is aanvullende capaciteit noodzakelijk. Daarom zoeken wij een ervaren Directievoerder UAV die zich volledig richt op het contractbeheer en de coördinatie van civieltechnische onderhoudswerkzaamheden in de openbare ruimte.

De eerste delen van deze vervangingsopgave zijn inmiddels in gang gezet. Tegelijkertijd staan er nog diverse projecten in de startblokken. Deze functie is daarmee essentieel voor de uitvoering van het geplande werk binnen de gestelde termijnen.

Werkzaamheden
De directievoerder:

  • Neemt verantwoordelijkheid voor het beheer van UAV-contracten binnen civieltechnische projecten;

  • Stuurt aannemers aan en is eerste aanspreekpunt voor de toezichthouder(s);

  • Draagt bij aan een vlotte en heldere communicatie met zowel interne als externe partijen, waaronder inwoners (via o.a. Fixi-meldingen);

  • Werkt nauw samen met operationeel beheerders of projectleiders en zorgt voor optimale afstemming van werkzaamheden;

  • Houdt overzicht op planning, voortgang, kwaliteit, veiligheid en financiën binnen lopende en nieuw te starten projecten.


Kandidaat omschrijving

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding (niveau 4) in de richting van civiele techniek, aangetoond met een diploma;

  • Aantoonbare werkervaring van minimaal 3 jaar als directievoerder binnen civieltechnische projecten in een gemeentelijke context of vergelijkbare opdrachtgevende organisatie, aangetoond in CV;

  • Ervaring met UAV- en RAW-systematiek van minimaal 3 jaar, aangetoond in CV;

  • Kennis van UAV en RAW-systematiek, aangetoond met diploma;

  • Communicatief vaardig, oplossingsgericht en goed in samenwerken met verschillende stakeholders;

  • Zelfstandig en resultaatgericht in het uitvoeren van taken onder tijdsdruk.


Wensen

  1. Kandidaat heeft een diploma in de richting van civiele techniek
    Weging: 10 %

  2. Aantoonbare werkervaring van minimaal 3 jaar als directievoerder binnen civieltechnische projecten in een gemeentelijke context of vergelijkbare opdrachtgevende organisatie, aangetoond in CV;
    Weging: 10 %

  3. Ervaring met UAV- en RAW-systematiek van minimaal 3 jaar, aangetoond in CV;
    Weging: 10 %

  4. Interview
    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Tijdens het interview toetsen wij onder meer op de gevraagde competenties en de mate van geschiktheid om de opdracht uit te voeren.
    Weging: 20 %

Aanvullende informatie

  • Aanleveren na gunning

    • VOG

    • Geactualiseerde UEA

    • Verklaring van geheimhouding en integriteit

Invoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Schagen mag géén arbeidsrelatie/ dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen.

Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente.

Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur