Coördinator parkeerbeheer

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 10 dagen
80 36 Noord-Brabant

Begindatum:

23 jun 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

29 mei 2025

Opdrachtomschrijving
De parkeergarages van de gemeente ’s-Hertogenbosch zijn 24/7 in gebruik, altijd heeft een collega dienst om gebruikers waar nodig te woord te staan. Dit gebeurt vanaf een centraal punt nabij Parkeergarage Sint Jan. Samen met ca. 10 collega’s zorg je ervoor dat de parkeergarages in gebruik blijven, onderhouden worden en waar nodig hulp wordt verleend aan gebruikers.

In de functie van Coördinator Parkeerbeheer bij Bureau Parkeren van de afdeling Stadstoezicht ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s van Parkeerbeheer en het bureauhoofd. Je zorgt voor een gedegen planning zodat de bezetting altijd gewaarborgd blijft. Ook werk je actief mee in de operatie en in piketdiensten.

Je hebt de dagelijkse leiding over het gebruik en beheer van de parkeergarages en draagt zorg voor het welzijn van collega’s. Als coördinator heb je geen direct leidinggevende rol, wel een belangrijke signalerende rol.

Kandidaatomschrijving
In je rol als Coördinator Parkeerbeheer ben je een meewerkend voorvrouw/voorman en ben je in staat om collega’s te enthousiasmeren en, in overleg, op de juiste plek in te zetten. Je voelt je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in onze parkeergarages. Je hebt oog voor wat speelt in het team, in de bezetting/planning en wat nodig is om de parkeergarages optimaal te laten functioneren. Je werkt graag met collega’s (in vaste dienst en inhuur) samen.

Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats op vrijdag 13 juni 2025.

Toelichting op rooster
28 tot 36 uur per week.

Dienstencategorie
Andere diensten

CPV code
65000000-3 - Openbare voorzieningen

Eisen

  • Vereist opleidingsniveau

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau. Aantoonbaar middels diploma(‘s) en/of relevante werkervaring.

  • Vereiste werkervaring

  • Je hebt aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring met werken in of gerelateerd aan parkeergarages, waarvan minimaal 3 jaar in een coördinerende of teamleidersrol. - Je hebt ervaring in het draaien van piketdiensten en in een 24/7 dienstrooster. - Je bent bekend met een dienstverlenende rol, waarbij je tevens klantcontact onderhoudt.

Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning

Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
Verklaring Omtrent Gedrag

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Beschrijving van de algehele motivatie. 
Daarnaast met name toetsing op de hierboven genoemde competenties.

Weging: 5 %

Gewenst opleidingsniveau
Je beschikt over een opleiding BHV, EHBO of gelijkwaardig (je bent in staat om eerste hulp te verlenen).

Weging: 5 %

Gewenste werkervaring

  • In jouw eerdere werkervaring heb je roosters/planningen voor diensten opgesteld (voor 2025 is de planning al grotendeels gemaakt).

  • Je bent verantwoordelijk geweest voor de aansturing van het technisch onderhoud en functioneren van installaties en voorzieningen.

  • Je hebt gewerkt in een rol waarbij je collega’s hebt begeleid en/of (mede) opgeleid.

Weging: 20 %

Competenties
Bij deze competenties voorbeelden uit eigen ervaringen/situaties beschrijven, waaruit blijkt dat je over de gevraagde competenties beschikt. - Je bent klantgericht en communicatief vaardig. -Je werkt overzichtelijk en georganiseerd. - Je voelt je verantwoordelijk voor (het welzijn van) je collega’s en het functioneren van de parkeergarages. - Je hebt gevoel voor de belangen van zowel de gemeente als de gebruiker en bent in staat deze balans te bewaken. - Je bent in staat om collega’s te stimuleren en te enthousiasmeren.

Weging: 5 %

Overige voorwaarden
Verder voldoe je aan de volgende voorwaarden: - Je bent bereid om piketdiensten te draaien. -Je bent bekend met het werken in een 24/7 dienstrooster. Met uitzondering van acute planningsproblemen zul je zelf grotendeels maandag t/m vrijdag werken om zo je bereikbaarheid als coördinator te kunnen waarborgen en de daarbij behorende taken kunt invullen. - Je bent bekend met relevante softwaresystemen zoals Parkbase. -Je woont op maximaal 30 minuten reisafstand van de gemeente ’s-Hertogenbosch. Geef duidelijk per voorwaarde aan of je hieraan voldoet.

Weging: 15 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur