Senior Beheerder Wegen

Hoofdstraat 3, 6994 AB De Steeg, Nederland

Sluit over 6 dagen
95 16 uur Gelderland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

16 uur

Publicatiedatum:

29 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Rheden mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Rheden. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Rheden merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Gemeente Rheden
Een dynamische gemeente vol ambities: dat zijn wij! We zoeken daarom geregeld nieuwe collega’s – zowel jonge talenten als ervaren krachten - die zin hebben om met een frisse blik onze afdelingen te versterken.

De gemeente Rheden is een organisatie waarin onze kernwaarden Experimenteren, Oprecht nieuwsgierig, Persoonlijk leiderschap en Samenwerken centraal staan. We vinden het belangrijk om onze inwoners service op maat te bieden, een verbindende rol te spelen en om gastvrij te zijn. We houden het niveau van onze dienstverlening en voorzieningen graag hoog. Hierbij gebruiken we de Global Goals als uitgangspunt. Om op deze manier armoede, ongelijkheid en klimaatverandering te bestrijden.

Bij de gemeente Rheden bieden we volop ontwikkelingsmogelijkheden en werk je in een prachtige omgeving met de Veluwezoom als wandelgebied. We zijn flexibel in werktijden en bieden een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket. Er is een informele werksfeer waar we interesse hebben in de mens achter de collega. We werken hybride: op ons gemeentehuis in de Steeg of vanuit huis.

Opdracht
Wat ga je doen?

Als senior beheerder wegen werk je samen met de beheerders van de andere vakgroepen aan het beheer en de (her-)inrichting van de openbare ruimte. Dit doe je op basis van de beheerplannen en de vastgestelde kaders. Je organiseert samen met de andere beheerders dat de wegen, openbare verlichting, verkeersregelinstallaties, kunstwerken en wegmeubilair op het afgesproken niveau functioneren. Dit doen we effectief, sociaal, klimaatbestendig en duurzaam!

Verder:    

  • Bereid je onderhoudswerkzaamheden voor ten behoeve van de uitvoering van de werkzaamheden door het team Buurtbeheer aan wegen.

  • Je adviseert op je eigen vakgebied wegen en je levert input bij civieltechnische projecten binnen team IBOR.

  • Je draagt bij aan aanbestedingen van diverse contracten van de verzorging en onderhoud wegen.

  • Levert input aan van wegbeheer datagegevens aan de databeheerder ter verwerking in ons beheersysteem Geovisia.

  • Beheer je de contracten voor het beheer en onderhoud van civieltechnische kunstwerken, VRI (Verkeerregelinstallaties) en OVL (Openbare verlichting).

  • Behandel je Fixi-meldingen van inwoners met betrekking tot wegen, openbare verlichting, verkeersregelinstallaties en civieltechnische kunstwerken.

  • Adviseer je bij aanvragen inrit- en objectvergunningen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als wegebeheerder;
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
5. Aantoonbare werkervaring met onderhoud en beheer van de openbare ruimte;
6. Aantoonbare werkervaring met Raw en GEOVISIA;
7. Een maximum uurtarief van € 95,-  exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als wegbeheerder bij een >40.000 gemeente (20 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met onderhoud en beheer van de openbare ruimte (20 punten);
10. Een aantoonbare afgeronde civiel technische hbo bachelor (20 punten);
11. Een aantoonbare afgeronde opleiding of cursus weg en waterbouw (20 punten);
12. Aantoonbare werkervaring met inwonersparticipatie (20 punten).

Competenties
- Klantgericht;
- Doorzettingsvermogen;
- Tactisch gedrag;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Assertiviteit;
- Besluitvaardigheid;
- Organiseren;
- Analyserend vermogen;
- Plannen en organiseren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Max schaal 8. Max uurtarief € 90,-. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag en dinsdag
Is hybride werken mogelijk: Nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 16-06-2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 18-06-2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Indien de kandidaat géén ZZP’er is zal een deel worden overgemaakt op de G-rekening (bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde  --ondernemingen 55%).

In geval van zzp/ zzp tussenkomst versturen wij een Brochure ‘Verzekeringen’ (ZZP):
Een verzekering als zelfstandige afsluiten ingewikkeld? Niet bij Flextender! Wij bieden betaalbare en transparante verzekeringen aan die je in een handomdraai afsluit. Met een passende verzekering heb jij als ZZP’er de rust en ruimte om je volledig te richten op jouw werk. Link naar de mogelijkheden tot verzekeren: https://flextender.alicia.insure/profession 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur