Begindatum:
18 nov 2024Einddatum:
18 mei 2025Publicatiedatum:
22 okt 2025Als huisvestingsadviseur ben je dé inhoudelijk expert en beheerder van enkele huisvestingsproducten. Enkele producten die onder jouw beheer kunnen komen, zijn loodgieterswerk, vloerafwerking, raambekleding, schilderwerk en veiligheid & welzijn. Daarnaast heb je nog andere taakgebieden, zie hieronder.
Voor bovenstaande producten formuleer je visie en planvorming afgeleid van college-, concern- en afdelingsdoelstellingen. Om hier te komen, is onder andere de samenwerking met je collega adviseurs en alle andere teams van de afdeling Facilitaire Dienstverlening essentieel. Je bent verantwoordelijk voor de controle op de uitvoering van het gehele huurdersonderhoud van een pandperceel. Dit doe je door gezamenlijk de onderhoudsplannen vast te stellen en de uit te zetten opdrachten te toetsen op de basisafspraken. Voor de huisvestingsproducten die jij beheert, voer je met de collega's van het team Contractmanagement de periodieke gesprekken met de leveranciers. Daarnaast heb je ervaring met aanbestedingen en bij voorkeur in de rol van inhoudelijk expert.
Tot slot ben je de spreekwoordelijke duizendpoot en kun je schakelen op verschillende vlakken, niveaus en met partners in de keten.
Verder:
Facilitaire Dienstverlening is een afdeling van IIFO (Innovatie, Informatievoorziening, Facilitair en Onderzoek) in het cluster BCO (Bestuurs- en Concernondersteuning). FDV is een afdeling in ontwikkeling, bestaande uit de nieuwgevormde teams: projecten en advies, producten en diensten, facility en beveiliging en een bedrijfsbureau.
Facilitaire Dienstverlening staat voor dienstverlening in de huisvesting van collega's in de brede zin. Klantgericht, aansluitend bij het primair proces van de gebruikers, flexibel reagerend op veranderingen in de omgeving en kostenbewust binnen de financiële en huisvestingskaders die gesteld zijn.
Jouw werkgebied voor deze vacature is het organisatieonderdeel (cluster) Bestuurs- en concernondersteuning (BCO). BCO noemen we ook wel de spil van de ondersteuning van de gemeentelijke organisatie. De medewerkers van BCO zorgen ervoor dat het College van burgemeester en wethouders de stad kan besturen. Het is de schakel tussen de Rotterdammers, het stadsbestuur en de veertien gebieden. BCO verzorgt de bedrijfsvoering voor alle clusters. De afdelingen inkoop, communicatie, ICT, Facilitaire Dienstverlening, juridische zaken, HR, onderzoek en financiën zorgen ervoor dat de clusters zich volledig kunnen richten op hun eigen taken.
Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:
De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.
De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.
Data voor verificatiegesprek: Week 45/46 op locatie
Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten
Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.
Inschrijver kan 1 kandidaat aanbieden.
Verhouding prijs/kwaliteit: 30% - 70%
FSK: 11