Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior medewerker DIV

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Noord-Brabant

Begindatum:

22 jul 2024

Einddatum:

18 okt 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

4 jul 2024

Ter vervanging van een van onze adviseurs  en versterking van de groep Informatiebeheer zijn wij voor de duur van 3 maanden (met een mogelijke verlenging van 3 maanden) op zoek naar een:

Ervaren Adviseur Informatiebeheer
32 uur per week
“Een enthousiaste en dienstverlenende adviseur die het informatiebeheer binnen de gemeente Roosendaal nog verder wil brengen!”


Omschrijving van de opdracht
De groep Informatiebeheer bestaat uit informatiebeheerders, kwaliteitsmedewerkers en Informatieadviseurs. De missie van Informatiebeheer is om een kwalitatief hoogwaardig digitale informatievoorziening te realiseren en in stand te houden binnen de gemeentelijke organisatie. Als adviseur informatiebeheer werk je nauw samen met jouw collega adviseur aan het verder professionaliseren van het informatiebeheer binnen de gemeente Roosendaal. Je initieert verbeterprojecten, voert deze zelfstandig uit of zorgt ervoor dat deze worden uitgevoerd. Ook werk je veel samen met Functioneel Beheer en Informatieadviseurs om de informatievoorzieningen van de gemeente maximaal ondersteunend te laten zijn aan de bedrijfsvoering en de dienstverlening richting klanten.

We staan voor grote uitdagingen op het gebied van (digitaal) informatiebeheer en duurzame toegankelijkheid. Je adviseert over hoe informatiebeheer en informatie- en archiefsystemen verbeterd kunnen worden. Het spreekt daarom voor zich dat je bekend bent met informatiebeheer en gebruik, documentaire processen, maar ook met het metadatamodel en het analyseren en interpreteren van informatiebehoeften. Daarnaast denk je (pro)actief mee over vakinhoudelijke ontwikkelingen en ontwikkelingen binnen de organisatie. Dit vertaal je door naar wat dit betekent voor de groep en de werkzaamheden binnen de groep. Ook ben je op de hoogte van relevante vakinhoudelijke ontwikkelingen zoals bijvoorbeeld de Archiefwet, Omgevingswet, Woo en archivering by design

Functieprofiel
Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau waarbij je in bezit bent van de opleiding SOD 1 en/of 2, dan wel HMDI of een vergelijkbare opleiding. Je hebt ervaring met digitale documentstromen en bij voorkeur ervaring in een middel- en grote omgeving binnen DIV. Je bent goed in staat om zelfstandig binnen een team te kunnen werken. Om de organisatie goed te kunnen ondersteunen, ben jij vanzelfsprekend servicegericht en gaat ook actief de organisatie in. Maar ook ben je richting de externe partners een aanspreekpunt. Je bent bekend met de organisatiestructuur en de bedrijfsprocessen en weet de positie van DIV daarin goed in kaart te brengen. Het is een pré wanneer je kennis hebt van de lokale context.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.