thumbnail
thumbnail

Kwaliteitsmedewerker Jeugd

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
28 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jan 2024

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

20 nov 2023

Organisatie
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Benieuwd wat we daarmee bedoelen? Dat leggen we je graag uit in deze video. Wij hanteren een autonomere werkwijze. Dat houdt in dat we in kleine groepen werken van acht tot twaalf medewerkers zonder teamleiders. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.

Roosendaal heeft grote ambities. Zo worden we wat ons betreft een 100.000+ gemeente en laten we onze voorzieningen nu al aansluiten op die ambitie. Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.

Kwaliteitsmedewerker Jeugd
28 uur per week

“Een verbinder die samen met de Jeugd-professionals kwaliteit wil leveren voor de inwoners van de gemeente Roosendaal”  
 
Jouw baan
Jij bent als kwaliteitsmedewerker Jeugd degene die zorgt voor de verbinding tussen de uitvoering en het beleid binnen de groep. Intern heb je veel contact met de Jeugd-professionals, maar ook met applicatiebeheer van ZorgNed voor een optimale inrichting van dit programma. Daarnaast verzamel en analyseer je sturingsinformatie voor de Coördinerend Kwaliteitsmedewerker en beleid.  

Je kracht.  
Je bent op de hoogte van landelijke- en regionale ontwikkelingen binnen de jeugdhulpverlening. Die kennis breng je graag over op je collega’s. Dat doe je met flair. Jij bent een echte teamplayer! Je wekt vertrouwen bij je gesprekspartners, of dat nu een wethouder, een jeugdprofessional , een huisarts of een inwoner is. Je stelt kritische vragen, maar weet ook snel een praktische vertaling te maken en zaken voor elkaar te krijgen. Daarbij verlies je het grotere geheel niet uit het oog. Je bent flexibel. Je verbindt professionals met elkaar en versterkt de onderlinge samenwerking. Je bent analytisch sterk en vind het leuk om werkprocessen te verbeteren. Als het een keer niet helemaal loopt zoals je had gedacht, dan leiden je humeur en je humor daar niet onder. Je hebt een afgeronde relevante Hbo-opleiding. Ervaring in de jeugdhulpverlening is een pre. Verder pak je vol enthousiasme de volgende uitdagingen aan:

  • Optimaliseren van interne controles.

  • Analyseren, implementeren, monitoren en sturen voor duurzame verbeteringen in het backofficeproces.

  • Vaststellen van een autorisatiematrix

  • Standaardiseren van Zorgned-correspondentie met heldere taal.

  • Ontwikkelen van een data-gedreven dashboard in samenwerking met collega’s van WMO.

  • Uitvoeren van lijncontroles.

  • Onderzoeken, optimaliseren en vereenvoudigen van werkprocessen

De gesprekken vinden plaats op:

  • Maandag 11 december , 09.00-12.00 uur

  • Dinsdag 12 december , 09.00-11.00 uur

Gelieve hier rekening mee te houden.

Eisen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren?

  • Competenties: Zie PDF.

  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op gevraagd werkterrein bij een gemeente / overheid (blijkt uit CV)

  • De kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau (blijkt uit CV). Bijvoorbeeld SPH/Social Work/MWD/pedagogiek.

  • Kandidaat heeft specifieke vakkennis van: Jeugdwet

  • Kandidaat heeft specifieke vakkennis van:

    • Implementeren van kwaliteitsstandaarden

    • Rapportage en analyse van kwaliteitsgegevens verbinder tussen uitvoering en beleid

Gunningscriteria

  • In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties : Is de kandidaat die u presenteert bij uw bureau in dienst of, indien u zelf als ZZP’er inschrijft, bent u bereid deze opdracht eventueel op basis van ZZP contractmanagement in te vullen en door middel van een modelovereenkomst ?

  • De kandidaat heeft meer dan 3 - 4 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur

Ben jij de Kwaliteitsmedewerker Jeugd die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.