Begindatum:
1 jan 2024Einddatum:
1 jan 2025Uren per week:
28Publicatiedatum:
20 nov 2023Organisatie
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Benieuwd wat we daarmee bedoelen? Dat leggen we je graag uit in deze video. Wij hanteren een autonomere werkwijze. Dat houdt in dat we in kleine groepen werken van acht tot twaalf medewerkers zonder teamleiders. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.
Roosendaal heeft grote ambities. Zo worden we wat ons betreft een 100.000+ gemeente en laten we onze voorzieningen nu al aansluiten op die ambitie. Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.
Kwaliteitsmedewerker Jeugd
28 uur per week
“Een verbinder die samen met de Jeugd-professionals kwaliteit wil leveren voor de inwoners van de gemeente Roosendaal”
Jouw baan
Jij bent als kwaliteitsmedewerker Jeugd degene die zorgt voor de verbinding tussen de uitvoering en het beleid binnen de groep. Intern heb je veel contact met de Jeugd-professionals, maar ook met applicatiebeheer van ZorgNed voor een optimale inrichting van dit programma. Daarnaast verzamel en analyseer je sturingsinformatie voor de Coördinerend Kwaliteitsmedewerker en beleid.
Je kracht.
Je bent op de hoogte van landelijke- en regionale ontwikkelingen binnen de jeugdhulpverlening. Die kennis breng je graag over op je collega’s. Dat doe je met flair. Jij bent een echte teamplayer! Je wekt vertrouwen bij je gesprekspartners, of dat nu een wethouder, een jeugdprofessional , een huisarts of een inwoner is. Je stelt kritische vragen, maar weet ook snel een praktische vertaling te maken en zaken voor elkaar te krijgen. Daarbij verlies je het grotere geheel niet uit het oog. Je bent flexibel. Je verbindt professionals met elkaar en versterkt de onderlinge samenwerking. Je bent analytisch sterk en vind het leuk om werkprocessen te verbeteren. Als het een keer niet helemaal loopt zoals je had gedacht, dan leiden je humeur en je humor daar niet onder. Je hebt een afgeronde relevante Hbo-opleiding. Ervaring in de jeugdhulpverlening is een pre. Verder pak je vol enthousiasme de volgende uitdagingen aan:
Optimaliseren van interne controles.
Analyseren, implementeren, monitoren en sturen voor duurzame verbeteringen in het backofficeproces.
Vaststellen van een autorisatiematrix
Standaardiseren van Zorgned-correspondentie met heldere taal.
Ontwikkelen van een data-gedreven dashboard in samenwerking met collega’s van WMO.
Uitvoeren van lijncontroles.
Onderzoeken, optimaliseren en vereenvoudigen van werkprocessen
De gesprekken vinden plaats op:
Maandag 11 december , 09.00-12.00 uur
Dinsdag 12 december , 09.00-11.00 uur
Gelieve hier rekening mee te houden.
Eisen
Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren?
Competenties: Zie PDF.
De kandidaat heeft relevante werkervaring op gevraagd werkterrein bij een gemeente / overheid (blijkt uit CV)
De kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau (blijkt uit CV). Bijvoorbeeld SPH/Social Work/MWD/pedagogiek.
Kandidaat heeft specifieke vakkennis van: Jeugdwet
Kandidaat heeft specifieke vakkennis van:
Implementeren van kwaliteitsstandaarden
Rapportage en analyse van kwaliteitsgegevens verbinder tussen uitvoering en beleid
Gunningscriteria
In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties : Is de kandidaat die u presenteert bij uw bureau in dienst of, indien u zelf als ZZP’er inschrijft, bent u bereid deze opdracht eventueel op basis van ZZP contractmanagement in te vullen en door middel van een modelovereenkomst ?
De kandidaat heeft meer dan 3 - 4 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.