Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker P&O

Nieuwe Veenendaalseweg 75, 3911 MG Rhenen, Nederland

Sluit over 11 dagen
70 16 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

22 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wat doe je als medewerker P&O?

  • Beheren van vacaturesadministratie: plaatsen van vacatures op onze eigen website, gemeentebanensite en andere externe kanalen; Uitzetten van aanvragen in Flextender.
  • Plannen van sollicitatiegesprekken en communicatie richting kandidaten en collegae;
  • Uitzetten van interne aanvragen bij nieuwe medewerkers (ICT-middelen, toegang);
  • Mede beheer P&O mailbox;
  • Mede beheer mailbox werken;
  • Ondersteuning bij project implementatie AFAS (regelen en planning bij projectleider);
  • Opvoeren inhuur in personeelssysteem;
  • Samenwerken met kerntaken van werving & selectie;
  • Achtervang personeelsadministratie (lead bij medewerker personeelsadministratie);
  • Archiefwerkzaamheden personeels- en salarisadministratie.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur in P&O of vergelijkbaar;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in P&O-administratie;
  • Beschikbaar voor 16 uur per week;
  • Aantoonbare werkervaring met HR-systemen (Motion of vergelijkbaar);
  • Uurtarief maximaal 70,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk, werk-werk een fee Flextender;

Wensen en competenties

Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in de richting van P&O / HR (10 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van werving & selectie-administratie (30 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke P&O-administratie (25 punten)
  • Uiterlijk beschikbaar per 15 september 2025 (15 punten)
  • Aantoonbaar beschikbaar op in ieder geval de maandagen, woensdag en donderdagen (20 punten)

Competenties

  • Energieke persoonlijkheid (hands-on mentaliteit, proactief, aanpakken)
  • Flexibel, open houding (snel schakelen tussen werkzaamheden, wisselende prioriteiten)
  • Vermogen om verbinding te maken (samenwerken binnen het team en de organisatie)
  • Organiserend vermogen (bijv. het organiseren van bijeenkomsten, beheren van meerdere agendas)
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden

Organisatie en team

Wat leuk dat je geinteresseerd bent in de gemeente Rhenen!

Rhenen is een prachtige historische vestingstad, gelegen op het uiterste zuidoosten van de provincie Utrecht. Met de Nederrijn aan je voeten en de groene bossen van de Utrechtse Heuvelrug om je heen, is het hier heerlijk wonen en werken. Gemeente Rhenen staat bekend om Ouwehands Dierenpark, de Grebbeberg en natuurlijk de gezellige Rijnweek. De gemeente heeft veel te bieden: prachtige monumentale natuur, uitgebreide wandel- en fietsroutes en mooie ruiterpaden. Of je nu door de stad Rhenen zelf wandelt of de kernen Elst en Achterberg ontdekt, in Rhenen beleef je zowel rust als avontuur! Rhenen is goed bereikbaar met trein, bus en auto en vervult een belangrijke toeristische rol. Meer informatie over de gemeente Rhenen vind je via www.rhenen.nl.

We werken waarderend en vanuit de bedoeling

In Rhenen werken we voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en het versterken van onze rol in de regio. We streven er naar om een aantrekkelijke werkgever te zijn en te blijven, met een stevig fundament van flexibiliteit, vertrouwen, samenwerking en verantwoordelijkheid. We werken vanuit de bedoeling en op een waarderende manier, wat dagelijks zichtbaar is in ons werk. We denken in mogelijkheden, leveren maatwerk en doen dit voor zowel onze inwoners als medewerkers. We geven ruimte voor talent, stimuleren samenwerking en werken resultaatgericht. We ontwikkelen ons richting zelforganisatie. Zo maken we het verschil voor Rhenen en voegen we echte waarde toe!

Het team

Je wordt tijdelijk onderdeel van het team Personeel en Organisatie. Dit team bestaat uit: Drie personeelsadviseurs; Een medewerker P&O; Een salarisadministrateur; Een organisatieadviseur; Een adviseur inwonerparticipatie. Corporate recruiter W&S en adviseur externe Inhuur. Werken bij onze gemeente betekent werken in een ambitieuze organisatie waar werkplezier hoog in het vaandel staat. Er is veel ruimte voor jouw eigen inbreng, verantwoordelijkheid, flexibel werken en groei. De kernvraag bij ons werk is steeds: wat kan ik voor Rhenen betekenen? We noemen dit 'werken vanuit de bedoeling'. Er is veel ruimte om jezelf te ontwikkelen in onderwerpen die je interessant vindt. We zijn een open en dynamische organisatie, met betrokken collegas. Waarin je werkt tussen, naast en met de inwoners van Rhenen.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 8 september 2025, vanaf 09.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. De uitbetaling van de factuur zal plaatsvinden op de G-rekening (60%) en rekeningnummer leverancier (40%). Niet van toepassing voor ZZPers. Alleen maandelijkse facturatie vereist (geen 4 weken) Beroepsaansprakelijkheid voor 250.000 euro per aanspraak: Nee

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 1 september 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 2 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 3 september 2025 09:00 uur. Tot die tijd kan je reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur