Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Managementondersteuner Met Adviesrol

Hoofdstraat 3, 6994 AB De Steeg, Nederland

Sluit over 12 dagen
Geen maximum 36 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als plaatsvervangend management assistent zul je ondersteuningswerkzaamheden doen voor een maximaal 4 managers. Dit betreft ziektevervanging. Naast de standaard taken die horen bij het ondersteunen van managers vraagt de organisatie om advies met betrekking tot de inrichting van het team management- en bestuursondersteuning.

Deze opdracht is ontstaan doordat een team van managementassistenten is overgenomen vanuit een samenwerkingspartner. Deze groep moet landen in onze organisatie. Voor deze goede landing wil ik advies en begeleiding in het opzetten van een passende inrichting van het team, het opzetten van een basiskwaliteit voor ondersteuning en vasstellen van rollen in het team. Het is daarmee een rol van meewerkend voorman/vrouw waarin je een seniorrol invult en de verantwoordelijk teammanager adviseert.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als management/directie ondersteuner liefst binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met advies vorming en inrichting van een ondersteuningsteam binnen een overheidsinstelling.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als management/directie ondersteuner binnen een gemeente (45 punten);
  • Een aanvullende afgeronde cursus of training gericht op de functie secretaresse/management ondersteuning (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met kwaliteitsborging voor managementassistenten binnen een gemeente (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met begeleiding en ontwikkeling van teamvraagstukken (20 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht werken;
  • Samenwerken;
  • Kritisch;
  • Analyserend vermogen;
  • Plannen en organiseren.

Organisatie en team

Gemeente RhedenEen dynamische gemeente vol ambities: dat zijn wij! We zoeken daarom geregeld nieuwe collegas zowel jonge talenten als ervaren krachten - die zin hebben om met een frisse blik onze afdelingen te versterken.De gemeente Rheden is een organisatie waarin onze kernwaarden Experimenteren, Oprecht nieuwsgierig, Persoonlijk leiderschap en Samenwerken centraal staan. We vinden het belangrijk om onze inwoners service op maat te bieden, een verbindende rol te spelen en om gastvrij te zijn. We houden het niveau van onze dienstverlening en voorzieningen graag hoog. Hierbij gebruiken we de Global Goals als uitgangspunt. Om op deze manier armoede, ongelijkheid en klimaatverandering te bestrijden. Bij de gemeente Rheden bieden we volop ontwikkelingsmogelijkheden en werk je in een prachtige omgeving met de Veluwezoom als wandelgebied. We zijn flexibel in werktijden en bieden een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket. Er is een informele werksfeer waar we interesse hebben in de mens achter de collega. We werken hybride: op ons gemeentehuis in de Steeg of vanuit huis.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 13 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 8 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen device van organisatie Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 30 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 1 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 5 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur