Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
1 feb 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
23 jul 2025Als plaatsvervangend management assistent zul je ondersteuningswerkzaamheden doen voor een maximaal 4 managers. Dit betreft ziektevervanging. Naast de standaard taken die horen bij het ondersteunen van managers vraagt de organisatie om advies met betrekking tot de inrichting van het team management- en bestuursondersteuning.
Deze opdracht is ontstaan doordat een team van managementassistenten is overgenomen vanuit een samenwerkingspartner. Deze groep moet landen in onze organisatie. Voor deze goede landing wil ik advies en begeleiding in het opzetten van een passende inrichting van het team, het opzetten van een basiskwaliteit voor ondersteuning en vasstellen van rollen in het team. Het is daarmee een rol van meewerkend voorman/vrouw waarin je een seniorrol invult en de verantwoordelijk teammanager adviseert.
Gemeente RhedenEen dynamische gemeente vol ambities: dat zijn wij! We zoeken daarom geregeld nieuwe collegas zowel jonge talenten als ervaren krachten - die zin hebben om met een frisse blik onze afdelingen te versterken.De gemeente Rheden is een organisatie waarin onze kernwaarden Experimenteren, Oprecht nieuwsgierig, Persoonlijk leiderschap en Samenwerken centraal staan. We vinden het belangrijk om onze inwoners service op maat te bieden, een verbindende rol te spelen en om gastvrij te zijn. We houden het niveau van onze dienstverlening en voorzieningen graag hoog. Hierbij gebruiken we de Global Goals als uitgangspunt. Om op deze manier armoede, ongelijkheid en klimaatverandering te bestrijden. Bij de gemeente Rheden bieden we volop ontwikkelingsmogelijkheden en werk je in een prachtige omgeving met de Veluwezoom als wandelgebied. We zijn flexibel in werktijden en bieden een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket. Er is een informele werksfeer waar we interesse hebben in de mens achter de collega. We werken hybride: op ons gemeentehuis in de Steeg of vanuit huis.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 13 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 8 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen device van organisatie Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 30 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 1 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 5 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.