Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
1 apr 2026Uren per week:
18Publicatiedatum:
23 jul 2025Als projectleider Civiele Werken heb je diverse projecten in de fysieke leefomgeving onder je hoede. Je voert de directie over deze projecten. Je bent hiervoor zowel intern als voor de samenleving het eerste aanspreekpunt. Je monitort de voortgang en signaleert vroegtijdig knelpunten en kansen op inhoud/tijd/proces en geld. De projecten komen in samenwerking met interne collegas en externe partijen tot stand. Je bent bekend met projectmatig werken en hebt oog voor de belangen van de diverse stakeholders. Je bent in staat deze belangen in kaart te brengen zodat het gemeentebestuur een afgewogen besluit kan nemen. Je voelt je prettig in projecten waarin je moet schakelen tussen binnen en buiten en laat je bij tegenwind niet uit het veld slaan. Je maakt afspraken met externe partijen. Je toetst aan contractuele en wettelijke kaders en adviseert over meer- en minderwerk. Je verzorgt de in- en externe communicatie rondom de projecten. Je stelt rapportages samen en levert gegevens aan voor de P en C cyclus. Je rapporteert aan het management en bestuur over inhoudelijke en financiele aspecten. Je ziet toe op de veiligheid tijdens de uitvoering van het werk en acteert bij onveilige situaties op een adequate wijze.
De zelfstandige uit te voeren werkzaamheden/taken:
Een aantoonbare afgeronde HBO
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met gemeentelijke riool-gemalenbeheer vanuit een gemeente;
Uiterlijk beschikbaar per 1 oktober 2025 voor 18 uur per week gedurende hele opdracht inclusief verlengingen;
Een maximum uurtarief van 95 exclusief btw, inclusief woon- werkverkeer en fee externe partij.
Een aantoonbare opleiding Civiele Techniek op HBO bachelor niveau
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar met gemeentelijke riool-gemalenbeheer vanuit een gemeente
7. Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon- werkverkeer en fee Flextender (35 punten)
a. Tot €85,- (35 punten)
b. Van €85,- tot €95,- (15 punten)
c. Vanaf €95,- (0 punten)
Competenties
Initiatiefrijk
Resultaatgericht
Teamplayer
resultaatgerichte instelling met zowel aandacht voor inhoud als proces;
uitstekende communicatie vaardigheden in woord en geschrift;
verbinding leggen tusssen beleid, uitvoering en beheer;
enthousiasmeert anderen met jouw voorstellen en (nieuwe) ideeën
betrokken, positieve en oplossingsgerichte houding.
Graag werken wij samen met onze inwoners aan een duurzame gemeente waar het prettig wonen, werken, recreëren en leven is. We spelen in op vragen en ideeën uit de Lochemse samenleving. En we geven ruimte aan vernieuwende ideeën. We hebben een informele organisatiecultuur. Met 300 medewerkers, werken we elke dag samen met én voor onze inwoners, het bestuur en onze medewerkers. De mens staat daarbij centraal. We pakken allemaal onze rol, zijn flexibel waar het kan en verantwoordelijk waar het moet. We inspireren elkaar en zorgen samen voor een fijne leefomgeving in onze mooie gemeente Lochem! Onze 5 kernwaarden beschrijven wie we zijn en waar we voor staan!
Mensgericht: we geven aandacht aan inwoners en collega’s.
Gezamenlijk eigenaarschap: we werken samen aan de gemeente Lochem.
Verbinding: we ontmoeten en maken echt contact.
Vitaliteit: we zorgen met elkaar dat we vitaal ons werk kunnen doen.
Slagvaardigheid: we maken het zo duidelijk en simpel mogelijk voor onze inwoners.
We ontwikkelen de organisatie, zodat we het werk waarvoor we aan de lat staan, goed kunnen uitvoeren. Dat is nodig, want de opgaves zijn steeds complexer en dat legt druk op de organisatie. Denk aan woningbouw, de asielopgave en armoedebestrijding. We geven aandacht aan onze medewerkers, zodat iedereen zijn werk goed en vitaal kan doen. Onze organisatie bestaat uit 4 domeinen, met daarin 18 verschillende teams. Deze teams werken samen aan de taken waar we als gemeente voor staan. De lijnen zijn kort en verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 20 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 14 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ntb
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen nee
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 40% wordt er gestort op deze rekening.