Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider ICT

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Sluit over 8 dagen
Geen maximum 16 tot 24 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16 - 24

Publicatiedatum:

11 sept 2025

Omschrijving

Opdracht

We gaan onze medewerkers laten werken in MS Teams. De bestanden moeten worden gemigreerd van de fileserver naar M365. De projectleider zal met het migratieteam de organisatie ondersteunen om de bestanden te analyseren, classificeren en te migreren. De projectleider organiseert in samenwerking met het programma de adoptie, communicatie en fysieke uitrol van nieuwe hardware. Je ondersteund functioneel beheer en informatiebeheer gedurende deze transitie. Als projectleider zorg je ervoor dat de voortgang van het project geborgd is en dit periodiek kan rapporteren.

Eisen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met migreren en classificeren van bestanden binnen een gemeente;
  • Minimaal 3 uitgevoerde overheidsmigraties (benoem dit in 3 voorbeelden concreet in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft Purview in de rol als projectleider;
  • Aantoonbare ervaring met provisioningtools Teams

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als projectleider met MS sharepoint en de technische inhoudelijke kant (25 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring MS Purview binnen een gemeente (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring datamigratie bij minstens 3 organisaties (20 punten);
  • Aantoonbaar ervaring met adoptie M365 binnen organisaties (30 punten).

Competenties

  • Communicatief vaardig
  • Gedreven en Enthousiast
  • Motivator
  • Planning en Risicobeheersing
  • Analytisch vermogen

Organisatie en team

Organisatie

Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de Purmerendse manier, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Gespreksinformatie

De fysieke / digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 24 september tussen 13:00 uur en 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 22 september bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Purmerend komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten is.

Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 16 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden donderdag 18 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot 19 september, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur