Begindatum:
15 sept 2025Einddatum:
15 jan 2026Uren per week:
16 - 20Publicatiedatum:
19 aug 2025Als Functioneel Beheerder HR-systemen speel je een sleutelrol in het beheren, optimaliseren en ondersteunen van onze HR-systemen. Je draagt actief bij aan het verbeteren van processen en het verhogen van de klanttevredenheid binnen ons team Bedrijfsbureau.
Je houdt je onder andere bezig met:
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam. De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 450 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Het domein Bedrijfsvoering zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van het Bedrijfsbureau, Financien, Control, Inkoop en HRM. De opdracht valt onder het team Bedrijfsbureau van het domein Bedrijfsvoering. Het Bedrijfsbureau is een dynamisch team van ambitieuze professionals. Samen werken we aan de visie, missie en doelen van onze organisatie, waarbij we streven naar continue verbetering en optimale dienstverlening. Je zult een cruciale rol spelen in het vormgeven en realiseren van onze strategische initiatieven. In deze inspirerende omgeving krijg je de kans om je kwaliteiten te tonen en samen met gedreven collega's innovatieve oplossingen te realiseren. We bieden een stimulerende werkomgeving waar jouw ideeen en inzet echt het verschil maken.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 4 september 2025 tussen 11:00 uur tot 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 2 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 21 augustus 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 25 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 29 augustus, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
CV-eisen: Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. Werkdagen: De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, maar in ieder geval op donderdag.