Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Toezichthouder

Slotjesveld 1, 4902 ZP Oosterhout, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

2 sept 2024

Einddatum:

3 jan 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 jul 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Bent u daarmee akkoord? (bij akkoord wordt aan de eis voldaan).

De uitdaging
Kun jij goed omgaan met verschillende belangen en weet jij hoofd- en bijzaken goed van elkaar te scheiden? Ben je graag buiten met de openbare ruimte werkzaam? Ga jij, in samenwerking met anderen, voor een optimaal resultaat? Dan is gemeente Oosterhout op zoek naar jou!

Jouw rol

  • Je houdt dagelijks toezicht op en coördineert de uitvoering van met name civiele projecten in de openbare ruimte. Hierbij houd je vanzelfsprekend rekening met de belangen van de gemeente, nutsbedrijven, bewoners, bedrijven en andere belanghebbenden. Je geeft daarbij aanwijzingen aan de uitvoerders en leidt werkbesprekingen.

  • Je houdt toezicht op werkzaamheden nutsbedrijven en coördineert de uitvoering hiervan.

  • Je adviseert bij de voorbereiding van een project aan de werkvoorbereider en overige betrokken disciplines.

  • Je ondersteunt en adviseert de directievoerder.

  • Je levert de voor het financiële beheer benodigde documenten aan bij de directievoerder.

  • Je onderhoudt tijdens de uitvoering van projecten contacten met de betrokken bedrijven en controleert hun werkzaamheden op kwaliteit en voortgang.

  • Je bent verantwoordelijk voor het beoordelen van de kwaliteit van door derden geleverde werken en materialen, het naleven van voorschriften, het actueel en juist zijn van verkeersmaatregelen, de voortgang in de tijd en de afrekening van de uitgevoerde werkzaamheden/verwerkte hoeveelheden.

  • Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van tijdens de uitvoering optredende problemen zoveel mogelijk binnen het bestek en/of overlegt ter zake met de directievoerder.

  • Je verricht overige binnen de afdeling voorkomende werkzaamheden.

Onze tegenprestaties
Natuurlijk mag je van ons ook het een en ander verwachten. Wij belonen jouw inzet met het volgende:

  • Jouw werk doet er echt toe voor de inwoners van gemeente Oosterhout;

  • Geen dag is hetzelfde;

  • Een aanstelling voor een jaar met mogelijkheid tot een vast dienstverband;

  • Een mooi salaris van maximaal € 4.537,- bruto in functieschaal 9 bij een 36-urige werkweek (peildatum 2 januari 2023);

  • Maandelijks bouw je een individueel keuzebudget op van 17,05% over je brutosalaris; Dit kun je inzetten voor bijvoorbeeld het kopen van extra vrije dagen, het gebruik van de fietsregeling of als extra loon;

  • Fijne collega’s die er voor je zijn als het mee- en tegenzit;

  • Studiefaciliteiten; je bent de regisseur van jouw eigen ontwikkeling, bijvoorbeeld door het volgen van een opleiding of cursus;

  • Een werkomgeving met alle denkbare functies onder één dak;

  • Verlofregelingen, zoals ouderschapsverlof of zorgverlof;

  • Een flinke portie regie over je werk-privébalans: werktijden zijn flexibel in te vullen en je kunt verlofuren (ver)kopen;

  • Waardering voor frisse ideeën en een kritische houding;

  • Ruimte om te groeien en te experimenteren;

  • Verantwoordelijkheid en vertrouwen.

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een technische MBO opleiding afgerond, bij voorkeur civiele techniek.

  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring.

  • Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met de RAW-systematiek, UAV, Word en Excel. Daarnaast heb je ook nog aantoonbare kennis van het programma bestekadministratie van KPD.

  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je bent betrokken en toegankelijk én daarnaast service- en resultaatgericht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.