Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Procescoördinator

Slotjesveld 1, 4902 ZP Oosterhout, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 25 Noord-Brabant

Begindatum:

2 sept 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

25

Publicatiedatum:

1 aug 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er.

Frontoffice medewerker (triage)
25 uur per week

Je rol
Bij de Front Office van het sociaal domein kunnen inwoners terecht met hun vragen over:

  • Inkomen; 

  • WMO; 

  • Jeugdhulp. 

Het belangrijkste is dat we uitvragen wat de precieze vraag is.

We geven een compleet antwoord op de vraag. We verwijzen naar eigen kracht en voorliggende voorzieningen. Indien nodig wordt de vraag doorgezet naar je collega's van het sociaal domein uitvoering. Je komt te werken in een stabiel, leuk en hardwerkend team waarin leren van elkaar en dienstverlening voorop staan.

Werkdagen

  • Maandag en dinsdag: 8.30 tot 17.00 uur

  • Woensdag van 8.30 tot 13.00 uur 

  • Vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur

Wij vragen

  • Je beschikt over een HBO opleiding, bij voorkeur richting  Social Work; 

  • Doorvragen, luisteren, uitzoeken en doorverwijzen zijn je belangrijkste basishoudingen; 

  • Je hebt kennis van het sociaal domein en het liefst van de 3 wetten. Dit kan door werkervaring in het domein zijn of vanuit een triage functie binnen het sociaal domein; 

  • Je bent 2 hele dagen en 2 ochtenden per week beschikbaar en aanwezig op het stadhuis Oosterhout; 

  • Je bent pro actief; 

  • Je bent een generalist; 

  • Je bent communicatief een kanjer! 

Overige informatie 

  • Aanleveren van een VOG verklaring is verplicht;

  • Thuiswerken in overleg; 

  • De functie is ingeschaald in salarisschaal 9 van de CAO Gemeenten;

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er; 

  • Het niet naar waarheid invullen van de beoordelingscriteria leidt automatisch tot uitsluiting van de procedure. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.