Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Secretaresse bestuurssecretariaat (24 uur per week)
De uitdaging Oosterhout heeft ambities voor 2030. Dat kunnen we alleen samen met inwoners, ondernemers, andere gemeenten en partners. Burgemeester, wethouders en directie onderhouden hiervoor bestaande contacten en maken regelmatig kennis met nieuwe mensen. Een warm welkom voor deze mensen begint bij jou. Aan de telefoon of in het stadhuis; jij bent het visitekaartje van onze gemeente. Zo krijgen we meer elkaar!
Je rol
Je zorgt ervoor dat het bestuur volledige organisatorische, secretariële en administratieve ondersteuning krijgt op het gebied van de postverwerking, telefoon en agendabeheer;
Je verzorgt het complexe agendabeheer, bewaakt de gemaakte afspraken, zorgt voor het reserveren van een vergaderlocatie en indien nodig zorg je voor de benodigde apparatuur;
Je verwerkt uitnodigingen in de verschillende agenda’s en archiveert deze;
Je verzorgt alle in- en externe telefoongesprekken voor de burgemeester, wethouders en directie. Dit kunnen zowel in- als uitgaande gesprekken zijn;
Je verzorgt en sorteert de binnengekomen e-mails en bespreekt deze met burgemeester, wethouders of directie;
Je verzamelt intern informatie zodat de burgemeester, wethouders en directie hun speech of presentatie goed voor kunnen bereiden;
Je draagt zorg voor het plaatsen van vergaderstukken in IBABS en het verspreiden ervan binnen de ambtelijke organisatie;
Je vormt samen met je collega’s een eenheid om diverse gebeurtenissen te organiseren.
Je kwaliteiten
Je beschikt over minimaal een afgeronde mbo-opleiding;
Je hebt relevante werkervaring als secretaresse binnen een gemeente;
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
Je bent goed in organiseren, kan overzicht houden en weet prioriteiten te stellen.
Overige informatie
Aanleveren VOG verklaring is verplicht;
Vacature is NIET geschikt voor een ZZP-er;
Thuiswerken volgens richtlijnen RIVM.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.