Manager domein samenleving

De Lind 44, 5061 HX Oisterwijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 dec 2023

Einddatum:

31 mrt 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

16 nov 2023

Organisatie
Werken bij de gemeente Oisterwijk betekent werken in een prachtige omgeving. Niet voor niets wordt Oisterwijk de parel in ’t groen genoemd. De Oisterwijkse bossen en vennen zijn je achtertuin, daar loop je dus gemakkelijk even heen om je collega’s te ontmoeten of om je hoofd even leeg te maken. Ons gemeentekantoor is goed bereikbaar met de auto én OV.

Over ons
Wij zijn de medewerkers van de gemeente Oisterwijk: met plezier, hart voor de dorpen en hart voor elkaar staan wij dagelijks klaar voor onze inwoners. We zijn alert en gefocust op wat er in onze dorpen speelt en gaan daar actief mee aan de slag. We hebben aandacht voor elkaar en houden elkaar scherp. We vieren successen en zetten er gezamenlijk onze schouders onder als er noodzaak is voor verbetering. Ons streven naar continue verbetering geldt ook voor ieder van ons individueel, in de overtuiging dat een sterke organisatie is opgebouwd uit gemotiveerde mensen met de drang om te blijven groeien. Als medewerker, maar ook als persoon, maak je deel uit van ons team. Iedere dag weer werken wij samen aan ons doel om de beloften die we doen, te realiseren.

Omschrijving van de opdracht
In deze veelzijdige functie ben jij dé sparringpartner van ons MT en eindverantwoordelijk voor het domein samenleving. Je rapporteert rechtstreeks aan de gemeentesecretaris.

Wat ga je doen?
Samen met je collega managers  (van Bedrijfsvoering en het domein Fysiek Leefomgeving) en de gemeentesecretaris ben je verantwoordelijk voor de integrale aansturing van de organisatie.

Werkzaamheden/Verantwoordelijkheden

  • Vraagbaak en sparringpartner voor teamleiders. Het gaat hier om 3 teamleiders

  • Aanwezig voor medewerkers

  • Neemt deel aan MT; vertegenwoordigt  het domein Samenleving. Dit bereidt je voor met je teamleiders

  • Aanwezig voor regionale overleggen in afstemming met teamleiders

  • Werkt samen met teamleiders in ontwikkeling strategie domein; bereid ook ontmoetingen domein voor

  • In het directie overleg integrale Koers Sociaal Domein waarborgen in alle College- en Raadsvoorstellen

  • Verantwoordelijk voor controle kwaliteit Collegevoorstellen

  • In principe dien je gedurende de opdracht altijd aanwezig te zijn op kantoor

Eisen

  • Kandidaat heeft kennis van/ ervaring met werken bij gemeenten in een soortgelijke functie. Dit moet blijken uit het CV.

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Eis Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat is goed thuis in de thema’s van het sociaal domein.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit

  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.