Begindatum:
1 okt 2022Einddatum:
31 mrt 2023Uren per week:
20Publicatiedatum:
20 sept 2022Organisatie
De gemeenteraad van Oisterwijk heeft 23 raadsleden verdeeld over 6 fracties. De griffie werkt rechtstreeks voor de gemeenteraad. De afdeling bestaat uit een griffier, raadsadviseur, junior- raadsadviseur en griffiemedewerker. De werkzaamheden worden, met een grote mate van zelfstandigheid, verricht onder verantwoordelijkheid van de griffier. Werken voor de gemeenteraad vraagt onder andere zorgvuldigheid en flexibiliteit. Je hebt er geen bezwaar tegen dat de werkzaamheden een piekbelasting kennen en incidenteel onregelmatig en in de avonduren plaatsvinden.
Functiebeschrijving
Ben je een enthousiaste en vakbekwame griffiemedewerker die het leuk vindt om in een politiek-bestuurlijke omgeving te werken? Zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt, ook als het hectisch is? Lees dan snel verder! Wij zijn namelijk op zoek naar een griffiemedewerker voor een periode van 6 maanden, met optie tot verlenging.
COMPETENTIES
Dienstverlenend
Flexibel
Communicatief
Nauwkeurig
WAT ZIJN DE WERKZAAMHEDEN?
Jij wordt onze administratieve steun en toeverlaat. De gehele administratieve en secretariële ondersteuning wordt ‘van A tot Z’ aan jou toevertrouwd. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorbereiden van de (digitale) vergaderingen en het op tijd klaarzetten van alle vergaderstukken voor de gemeenteraad in het digitale raadsinformatiesysteem. Je behandelt de post, beheert de griffiemailbox en zorgt voor de juiste archivering. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor de raads- en commissieleden, stem je af met collega’s binnen de ambtelijke organisatie en sta je in contact met onze inwoners.
Je hebt op hoofdlijnen de volgende taken:
Je ondersteunt de gemeenteraad, commissies en de collega’s van de griffie bij de voorbereiding, het verloop en nazorg van (digitale) vergaderingen en bijeenkomsten van de raad.
Je verzorgt daarbij o.a. de agenda’s en de stukkenstroom;
Coördineren en uitvoeren van administratieve processen van de gemeenteraad, zoals de afhandeling van de (digitale) post, beheren van de griffiemailbox, agendabeheer, bijhouden van dossiers, zorgdragen voor archivering en het vullen en up-to-date houden van het raadsinformatiesysteem.
Aanspreekpunt voor de raads- en commissieleden, ambtelijke organisatie en de inwoners.
Verrichten van of assisteren bij overige werkzaamheden binnen de griffie.
HOE MAAK JIJ HET WAAR ALS INTERIM GRIFFIEMEDEWERKER?
Wij zoeken een enthousiaste en stressbestendige collega die het leuk vindt om de ondersteuning aan de raad en de werkzaamheden op de griffie op rolletjes te laten verlopen.
Je hebt aantoonbare ervaring op een griffie bij een gemeente;
Je bent dienstverlenend, nauwkeurig en werkt zelfstandig;
Je bent bedreven in het werken met digitale systemen en werkprocessen en hebt ervaring met een raadsinformatiesysteem.
Je bent flexibel en het kost je geen moeite om werkzaamheden die door elkaar lopen goed te organiseren;
Je bent bereid om in de avonduren te werken.
Je beschikt over minimaal mbo werk- en denkniveau; bijvoorbeeld een afgeronde opleiding op administratief/secretarieel gebied
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.